Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Διευκρινίσεις αναφορικά με τις δρομολογούμενες νομοθετικές ρυθμίσεις που αφορούν ζητήματα της Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας και Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Αποτέλεσμα εικόνας για υπουργείο παιδείας
Το σχέδιο νόμου «Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση» συζητείται σήμερα και αύριο στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, όπου οι βουλευτές και οι αρμόδιοι φορείς θα καταθέσουν τις απόψεις και τις προτάσεις τους για τα θέματα που περιλαμβάνονται στο εν λόγω σχέδιο νόμου:

- Νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

- Διαχωρισμός Προτύπων - Πειραματικών Σχολείων

- Παύση της επιλογής θεμάτων από την Τράπεζα Θεμάτων για την Γ΄ τάξη του Λυκείου (που έχει άμεση σχέση με την εφαρμογή του νέου συστήματος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση)

- Επαναφορά τομέων/ειδικοτήτων και διαθέσιμων εκπαιδευτικών της Τεχνικής Εκπαίδευσης

- Νέο σύστημα επιλογής στελεχών εκπαίδευσης

- Επαναφορά διαγεγραμμένων φοιτητών/τριων

Οι τέσσερις τροπολογίες που θα συμπεριλαμβάνονταν στο νομοσχέδιο «Επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις» σχετικά με την άμεση ρύθμιση των επειγόντων θεμάτων που αφορούν την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, κατατέθηκαν ως νομοσχέδιο με την μορφή του «κατεπείγοντος» στη Βουλή και το οποίο θα ψηφιστεί έως την Παρασκευή 8/5

Αναφορικά με τον χαρακτήρα του «κατεπείγοντος»: Οι κατατιθέμενες διατάξεις αφορούν ρυθμίσεις που πρέπει να ψηφιστούν μέσα σε ανελαστικές προθεσμίες, διαφορετικά θα διασαλευθεί η ομαλή εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και η λειτουργία των σχολείων. Από τις προθεσμίες αυτές προκύπτει ο «κατεπείγων» χαρακτήρας του νομοσχεδίου και όχι από την «αξιολογική» ιεράρχησή τους σε σχέση με άλλα σοβαρά μέτρα που θα ενταχτούν στο πολυνομοσχέδιο του ΥΠΟΠΑΙΘ και το οποίο θα κατατεθεί το επόμενο διάστημα.

Συγκεκριμένα:

1. Για τις αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής
Κατ’ αρχάς δεν είχε προχωρήσει η προετοιμασία από τις προηγούμενες ηγεσίες του Υπουργείου και από το ΙΕΠ για νέα βιβλία που θα υπηρετούσαν τα αναλυτικά προγράμματα του «Νέου Λυκείου» για την τελευταία τάξη των Γενικών Λυκείων (πρώτη χρονιά εφαρμογής: 2015/16). Άρα δεν θα υπήρχαν εγκαίρως βιβλία Γ΄ Λυκείου για την επόμενη σχολική χρονιά. Ακόμη μεγαλύτερη εκκρεμότητα υπήρχε στα ΕΠΑΛ, για τα οποία δεν είχαν εκπονηθεί ούτε αναλυτικά προγράμματα. Ακόμη, λοιπόν, και για «τεχνικούς» λόγους, οι παρεμβάσεις θα έπρεπε να είναι άμεσες. Πόσο μάλλον που η πολιτική βούληση του Υπουργείου ήταν να μην εφαρμοστεί το σύστημα Αρβανιτόπουλου, που έδινε πολύ περιορισμένες δυνατότητες επιλογής σχολών στους μαθητές/τριες, καθώς μπορούσαν να επιλέξουν σχολές από μόνο ένα επιστημονικό πεδίο. Με τις νέες παρεμβάσεις, τα παιδιά θα μπορούν με την επιλογή ενός 5ου μαθήματος (σημειώνεται ότι όλα τα μαθήματα που έχουν οριστεί ως «μαθήματα επιλογής» διδάσκονται στα σχολεία) να επιλέξουν σχολές και από ένα ακόμη επιστημονικό πεδίο. Με αυτό τον τρόπο, διευρύνονται οι επιλογές των παιδιών και πολλά εξ αυτών με υψηλή βαθμολογία δεν θα μένουν εκτός Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ τα Πανεπιστήμια θα ενσωματώνουν στο δυναμικό τους μαθητές και μαθήτριες με υψηλή βαθμολογία. Επιπλέον, γίνεται εφικτό να είναι εγκαίρως στις θέσεις τους οι αντίστοιχοι εκπαιδευτικοί, καθώς και τα σχολικά εγχειρίδια, αφού ο σχετικός προγραμματισμός δεν διαφοροποιείται ουσιωδώς σε σχέση με τα ήδη ισχύοντα δεδομένα.

2. Για τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία
Η πολιτική βούληση του ΥΠΟΠΑΙΘ για διαχωρισμό Προτύπων - Πειραματικών για κοινωνικούς, επιστημονικούς και παιδαγωγικούς λόγους είναι δεδομένη και έχει ως συνέπεια την επαναφορά της επιλογής με κλήρωση του μαθητικού πληθυσμού στην Α’ γυμνασίου των Πειραματικών σχολείων, ενώ τη διαδικασία εισαγωγής στα Πρότυπα επιλέγουν οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς από κοινού. Λαμβάνοντας υπόψη ότι α) μαθητές και γονείς πρέπει να γνωρίζουν εγκαίρως με ποια διαδικασία θα εισαχθούν στα σχολεία αυτά, β) οι αλλαγές αυτές έχουν ήδη εξαγγελθεί από το Υπουργείο και γ) οι προθεσμίες για την κλήρωση ή όποια άλλη διαδικασία εισαγωγής αποφασιστεί είναι πολύ συγκεκριμένες και ασφυκτικές, το Υπουργείο θεωρεί κατεπείγουσα τη θεσμοθέτηση των σχετικών διατάξεων.

3. Τράπεζα Θεμάτων
Εάν δεν καταργηθεί η διαδικασία της επιλογής των θεμάτων κατά 50% από την Τράπεζα Θεμάτων πριν την έναρξη των Πανελλαδικών και ενδοσχολικών εξετάσεων, οι ημερομηνίες των οποίων έχουν ήδη οριστεί, οι μαθήτριες και οι μαθητές θα εξεταστούν με την Τράπεζα Θεμάτων στην Α΄ και Β΄ Λυκείου (θα δώσουν δηλαδή, «πανελλαδικού» τύπου εξετάσεις), με όλες τις κοινωνικές και παιδαγωγικές συνέπειες που περιγράφονται ρητά στην αιτιολογική έκθεση. Τη ρύθμιση αυτή συμπληρώνει και η κατάργηση της επιλογής θεμάτων από την Τράπεζα Θεμάτων και για την Γ΄ Λυκείου, από το επόμενο σχολικό έτος 2015/16 και εφεξής.

4. Επαναφορά τομέων και ειδικοτήτων και διαθεσίμων εκπαιδευτικών της Τεχνικής Εκπαίδευσης
Η δήλωση των ειδικοτήτων από τις μαθήτριες και τους μαθητές και ο υπολογισμός των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό πρέπει να γίνουν πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς ώστε να λειτουργήσουν εύρυθμα τα σχολεία από 1η Σεπτεμβρίου. Εάν δεν θεσμοθετηθεί η επανασύσταση των καταργημένων τομέων και ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ, οι μαθητές/ιες δεν θα έχουν τη δυνατότητα να εγγραφούν και να φοιτήσουν σε δημόσια σχολεία στις ειδικότητες αυτές, που είναι πολύ δημοφιλείς και την έλλειψή τους θα κάλυπταν αποκλειστικά ιδιωτικοί φορείς. Ταυτόχρονα, βέβαια, δεν θα μπορούσαν να επαναπροσληφθούν, στην πράξη, σε θέσεις εκπαιδευτικές και όχι διοικητικές ή άλλες, οι επαναπροσλαμβανόμενοι (κατά το νομοσχέδιο του Υπουργείου Δημόσιας Διοίκησης) εκπαιδευτικοί που είχαν απολυθεί ή είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα.

5. Επιλογή στελεχών Εκπαίδευσης
Η θητεία των Διευθυντών σχολικών μονάδων και των Διευθυντών εκπαίδευσης λήγει τον Ιούνιο του 2015 για τους Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων και τον Ιούλιο του 2015 για τους Διευθυντές Εκπαίδευσης και τους Σχολικούς Συμβούλους. Είναι, λοιπόν, απαραίτητο, για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων να έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής των στελεχών εντός των νομίμων προθεσμιών, προκειμένου να μην υπάρξει κενό διοικητικού συντονισμού από την 1η Σεπτέμβριου.

6. Για τους «λεγόμενους» αιώνιους φοιτητές
Το θέμα των «αιωνίων φοιτητών» εμπεριέχεται στο νομοσχέδιο επειδή πολλοί φοιτητές και φοιτήτριες έρχονται άμεσα αντιμέτωποι με την οριστική τους διαγραφήαπό τις λίστες των Πανεπιστημίων. Επαναλαμβάνουμε ότι οι λεγόμενοι «αιώνιοι» δεν επιβαρύνουν οικονομικά τη λειτουργία των Ιδρυμάτων.

Τέλος, στο Πολυνομοσχέδιο που θα κατατεθεί στο αμέσως επόμενο διάστημα στη Βουλή, θα συμπεριληφθούν:

- Η κατάργηση του νομοθετικού πλαισίου της αξιολόγησης

- Ζητήματα που αφορούν τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς (μείωση ποινής, άνοιγμα των πινάκων για το 2010-2012)

- Ζητήματα της ειδικής και ιδιωτικής εκπαίδευσης.

http://panelladikes24.blogspot.gr/2015/05/blog-post_4.html


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Εξεταστέα ύλη των µαθηµάτων της Γ΄ τάξης Ηµερησίου Γενικού Λυκείου και της Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου που εξετάζονται σε επίπεδο σχολικής µονάδας

Εξεταστέα ύλη των μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και της Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου που εξετάζονται σε επίπεδο σχολικής μονάδας
Για τους μαθητές της Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και της Δ΄ Τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου, οι οποίοι θα εξεταστούν σε επίπεδο σχολικής μονάδας στα μαθήματα που ορίζονται ως πανελλαδικά εξεταζόμενα (63442/Γ2/27-06-2005 Υ.Α., ΦΕΚ Β΄ 921), η διδακτέα ύλη έχει καθοριστεί: 

- για τη Γ΄ τάξη Ημερησίου Γενικού Λυκείου με την με αρ. πρωτ. 104968/Γ2/07-07-2014 Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄ 1938) και την με αρ. πρωτ. 156279/Γ2/30-09-2014 Υ.Α (ΦΕΚ Β΄ 2721) και 

- για τη Δ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου με την με αρ. πρωτ. 104964/Γ2/07-07-2014 Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄ 1946) και την με αρ. πρωτ. 156273/Γ2/30-09-2014 Υ.Α (ΦΕΚ Β΄ 2721). 

Για τον καθορισμό της εξεταστέας ύλης για τους παραπάνω μαθητές ισχύει η παράγραφος Α΄ του άρθρου 17 του Π.Δ. 60/2006 (ΦΕΚ Α΄ 65), η οποία παραπέμπει στην παράγραφο 2 του άρθρου 16 του ίδιου Π.Δ., σύμφωνα με την οποία: 

''η εξεταστέα ύλη δεν μπορεί να είναι λιγότερη από το μισό και περισσότερη από τα 2/3 της διδακτέας, η οποία έχει καθορισθεί με τις ανωτέρω Υ.Α.''

Πατήστε εδώ για να δείτε την εγκύκλιο.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Εγκύκλιος για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΕΠΑΛ 2015

Αποτέλεσμα εικόνας για Εγκύκλιος για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΕΠΑΛ 2015Δημοσιεύτηκε η εγκύκλιος σχετικά με την οργάνωση των Πανελλαδικών εξετάσεων υποψηφίων ημερησίων και εσπερινών ΕΠΑΛ (Ομάδα Α΄) και υποψηφίων ημερησίων και εσπερινών ΕΠΑΛ (Ομάδα Β΄) στα μαθήματα ειδικότητας, έτους 2015.

Πατήστε εδώ για να δείτε την εγκύκλιο. 
http://panelladikes24.blogspot.com/2015/05/2015_4.html


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Πανελλαδικές 2015 - Προτάσεις με θέματα Φυσικής Κατεύθυνσης





Ιδέες από Διαγωνισμούς φυσικής

http://blogs.sch.gr/chtzokas/



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Εισαγωγή στο Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016

Αποτέλεσμα εικόνας για σχολη καλων τεχνων απθΔείτε όλες τις λεπτομέρειες

Πρόσκληση υποψηφίων με ιδιαίτερη καλλιτεχνική προδιάθεση για την επιλογή τους για συμμετοχή στις εισιτήριες εξετάσεις ακαδημαϊκού έτους 2015-2016 του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών

Προκήρυξη εισιτηρίων εξετάσεων ακαδημαϊκού έτους 2015-2016 του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών

Πληροφορίες για τις εισιτήριες εξετάσεις

Δικαίωμα συμμετοχής στις εισιτήριες εξετάσεις για την εισαγωγή σπουδαστών στο τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, της Σχολής Καλών Τεχνών, του Α.Π.Θ. έχουν:
α) Οι κάτοχοι απολυτηρίου τίτλου Λυκείου ή εξαταξίου ή επταταξίου ή οκταταξίου Γυμνασίου ή ισότιμου τίτλου Σχολείου Μέσης Εκπαίδευσης του εσωτερικού ή εξωτερικού. Τα δικαιολογητικά των υποψηφίων υποβάλλονται από τον ίδιο τον υποψήφιο ή από νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του κάθε χρόνο στην Επιτροπή Παραλαβής και Ελέγχου των δικαιολογητικών των υποψηφίων, στη Γραμματεία του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, της Σχολής Καλών Τεχνών, του Α.Π.Θ., από 25 μέχρι και 31 Αυγούστου εκάστου έτους, και είναι: α) Αίτηση συμμετοχής. β) Τίτλος σπουδών και γ) Δύο (2) μικρές φωτογραφίες του υποψηφίου.
β) Σε ποσοστό μέχρι 8% επί του εκάστοτε οριζόμενου αριθμού εισακτέων οι κάτοχοι απολυτηρίου τριταξίου Γυμνασίου ή ενδεικτικού προαγωγής από αντίστοιχη τάξη εξαταξίου ή επταταξίου ή οκταταξίου Γυμνασίου ή ισότιμου τίτλου Σχολείου Μέσης Εκπαίδευσης του εσωτερικού ή εξωτερικού, εφόσον έχουν ιδιαίτερη καλλιτεχνική προδιάθεση, διαπιστωμένη με απόφαση της Επιτροπής Εισιτηρίων εξετάσεων της Σχολής. Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων, προκειμένου να κριθούν για την υπαγωγή τους στην κατηγορία εκείνων που έχουν ιδιαίτερη καλλιτεχνική προδιάθεση, υποβάλλονται στην Επιτροπή Παραλαβής και Ελέγχου των δικαιολογητικών των υποψηφίων, που έχουν ιδιαίτερη καλλιτεχνική προδιάθεση στη Γραμματεία του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, της Σχολής Καλών Τεχνών, του Α.Π.Θ. από 1 μέχρι και 10 Ιουνίου κάθε χρόνο, και συνοδεύονται από φάκελο με σχετικές εργασίες.
Όσοι εκ των υποψηφίων κριθούν θετικά θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις που διενεργούνται τον Σεπτέμβριο.

Χρόνος διενέργειας των εξετάσεων
Οι εισιτήριες εξετάσεις για το τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, της Σχολής Καλών Τεχνών, του Α.Π.Θ. διενεργούνται το μήνα Σεπτέμβριο.

Εισιτήριες δοκιμασίες
1. Οι υποψήφιοι για εισαγωγή στο Α΄ έτος σπουδών του Τμήματος Εικαστικών Τεχνών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, της Σχολής Καλών Τεχνών, του Α.Π.Θ. εκτελούν έργα εικαστικά από διάφορα πρότυπα, έμψυχα ή άψυχα ή και από τα δύο. Τα πρότυπα είναι τουλάχιστον δύο (2).
2. Η Επιτροπή Εισιτηρίων Εξετάσεων ορίζει και τοποθετεί τα πρότυπα στις αίθουσες των διαγωνιζομένων. Για κάθε δοκιμασία ο διαγωνιζόμενος επιλέγει ελεύθερα ένα ή περισσότερα πρότυπα εκτός από την ή τις δοκιμασίες εκείνες, τις οποίες έχει τυχόν ορίσει σαν υποχρεωτικές με απόφασή της η Επιτροπή Εισιτηρίων Εξετάσεων, σύμφωνα με το προηγούμενο άρθρο.
3. Τα έργα τα οποία εκτελούν οι υποψήφιοι είναι:
α) Σχέδια σε φύλλο χαρτιού με μολύβι, κάρβουνο ή μελάνι.
β) Χρώμα σε χαρτόνι με τέμπερα, ακουαρέλα, ακρυλικά ή παστέλ.
4. Τα φύλλα χαρτιού και τα χαρτόνια χορηγούνται από την Επιτροπή Εισιτηρίων Εξετάσεων, ενώ τα άλλα απαιτούμενα υλικά προσκομίζονται από τους υποψηφίους.
5. Από το σύνολο των έργων που εκτελεί κάθε υποψήφιος επιλέγει και παραδίδει στην επιτροπή παραλαβής των έργων την τελευταία ημέρα των εξετάσεων:
α) Ένα μέχρι δύο (1−2) σχέδια από το αναλογικό σχέδιο εκ του φυσικού (μαύρο - άσπρο από το γύψινο εκμαγείο) που εκπόνησε ο υποψήφιος την 1η και 2η ημέρα των εξετάσεων.
β) Ένα μέχρι δύο (1−2) έργα με χρώμα από την άσκηση χρώματος εκ του φυσικού - σύνθεση, που εκπόνησε ο υποψήφιος την 3η ημέρα των εξετάσεων.
γ) Μια άσκηση με θέμα το οποίο κληρώνεται μεταξύ τριών (3) θεμάτων που έχουν υποβληθεί από την Επιτροπή την ίδια μέρα και ώρα των εξετάσεων και το οποίο ανακοινώνει η Επιτροπή Εισιτηρίων Εξετάσεων. Η άσκηση αυτή αντιμετωπίζεται ελεύθερα από τους υποψήφιους (σχέδιο ή χρώμα), οι οποίοι παραδίνουν ένα (1) έργο που εκπονείται την 4η ημέρα των εξετάσεων, και
δ) μια άσκηση με ελεύθερο θέμα, το οποίο επιλέγει ο κάθε υποψήφιος και αντιμετωπίζεται ελεύθερα (σχέδιο ή χρώμα), και παραδίδει ένα (1) έργο που εκπονείται την 5η ημέρα των εξετάσεων.

panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Σάββατο 2 Μαΐου 2015

Για υποψήφιους ΕΠΑΛ: Επαναληπτικά Θέματα ΟΕΦΕ σε Νεοελληνική Γλώσσα και Μαθηματικά και προτεινόμενες απαντήσεις

Αποτέλεσμα εικόνας για θεματα εξετασεις οεφεΜαθηματικά Ι
2015 Α΄ ΦΑΣΗ Εκφ. Απαντ.
2014 Εκφ. Απαντ.
2013 Εκφ. Απαντ.
2012 Εκφ. Απαντ.
2011 Εκφ. Απαντ.
2010 Εκφ. Απαντ.
2009 Εκφ. Απαντ.


Νεοελληνική Γλώσσα
2015 Α΄ ΦΑΣΗ Εκφ. Απαντ.
2009 Εκφ. Απαντ.

panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Μέριμνα για μετεγγραφή σε τρίτεκνους φοιτητές - Όλες οι εξελίξεις στο θέμα

Αποτέλεσμα εικόνας για μετεγγραφές φοιτητών 2015
Στο επόμενο διάστημα, το υπουργείο Παιδείας αναμένεται να ανακοινώσει τη νομοθετική ρύθμιση για τα κριτήρια που θα ισχύσουν φέτος στις μετεγγραφές φοιτητών και η οποία θα στηρίζεται στο σκεπτικό της απόφασης του ΣτΕ που ακύρωσε τις μετεγγραφές στις Αρχιτεκτονικές Σχολές ΕΜΠ και ΑΠΘ.

Ήδη, η πολιτική ηγεσία έχει αναφέρει ότι ο αριθμός των μετεγγραφόμενων φοιτητών δε θα ξεπερνά το 10% του αριθμού εισακτέων σε κάθε τμήμα ενώ θα τεθούν αυστηρά κριτήρια οικονομικά και υγείας.

Μάλιστα, ο κ. Μπαλτάς ανέφερε ότι στην αναμενόμενη ρύθμιση θα λάβει υπόψη και τους τρίτεκνους φοιτητές.

Επίσης, στο νομοσχέδιο ''Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση'' που αναμένεται να συζητηθεί άμεσα στη Βουλή, υπάρχει πρόβλεψη για ελεύθερες μετεγγραφές φοιτητών στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας. Δείτε εδώ.

Δείτε εδώ όλες τις εξελίξεις για τις Μετεγγραφές Φοιτητών.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.