Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020

Ξεκίνησαν στην ηλεκτρονική εφαρμογή https://eregister.it.minedu.gov.gr/ οι εγγραφές των εισαγόμενων διακριθέντων αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021





















Ξεκίνησαν 
στην ηλεκτρονική εφαρμογή https://eregister.it.minedu.gov.gr/ οι εγγραφές των εισαγόμενων διακριθέντων αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021.

Η ενημέρωση συνεχίζεται για τους υποψήφιους των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2020 και στη σελίδα Πανελλαδικές Εξετάσεις 2020 - Ενημέρωση.

Υπενθυμίζεται ότι οι εγγραφές θα πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά από σήμερα Τρίτη 24 έως και την Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020.

Δείτε επίσης: 






Πατήστε εδώ για να έχετε ενημέρωση αποκλειστικά για την ειδική κατηγορία των αθλητών με διακρίσεις.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


58 σχόλια:

  1. Καλή αρχή σε όλους παιδιά και ευχαριστούμε το panelladikes24 που παρείχε έγκαιρη και πλήρη ενημέρωση σχετικά με την εισαγωγή των αθλητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη. Καλές σπουδές σε όλους.

      Διαγραφή
  2. μια ερώτηση η πλατφόρμα εγγράφων του απθ είναι γνωστό αν θα αργήσει να ανοίξει? ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ιστοσελίδα είναι εκτός λειτουργίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ιστοσελίδα λειτουργεί κανονικά. Πατήστε επαναφόρτωση της σελίδας.

      Διαγραφή

  4. Ρε παιδιά διαγραφή πως κάνουμε ;; Μου λένε από τη γραμματεία της σχολής ότι δεν αρκεί αυτό στο minedu και ότι χρειάζεται υπεθυνη δήλωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ποια σχολή σου το λένε?

      Διαγραφή
    2. Επίσημα από το σχετικό ΦΕΚ: Η αίτηση εγγραφής των επιτυχόντων μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ενέχει χαρακτήρα Υπεύθυνης Δήλωσης.

      Διαγραφή
  5. Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής περιμένουμε SMS από την σχολή για τα περαιτέρω? Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικά ναι... όπως συνέβη και με τις εγγραφές του Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου. Ας ελπίσουμε η διαδικασία να πραγματοποηθεί λίαν συντόμως.

      Διαγραφή
    2. Κάντε καλού κακού και κανένα τηλέφωνο στη γραμματεία. Η γραφειοκρατεία στην Ελλάδα ζει και βασιλεύει.

      Διαγραφή
    3. Έχεις απόλυτο δίκιο σχετικά με την γραφειοκρατία. Διότι το τμήμα στο οποίο πέρασα μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μου είπε ότι η διαγραφή μου από το προηγούμενο τμήμα που είχα περάσει το Σεπτέμβρη θα γίνει αυτόματα μόλις τους πάει ειδοποίηση κ θα την στείλουν σε αυτούς. Εγώ παρόλα αυτά επικοινώνησα κ με το παλιό μου τμήμα οι οποίοι με ενημέρωσαν ότι για να γίνει η διαγραφή μου θα πρέπει να τους στείλω ξεχωριστη υπεύθυνη δήλωση. Επομένως αν το άφηνα απλά θα έτρεχα κ δεν θα εφτανα

      Διαγραφή
  6. Εναλλακτικά όσοι δεν μπορούν να μπουν στη σελίδα δοκιμάστε απ'ευθείας εδώ : https://eregister.it.minedu.gov.gr/app/login . θα σας βάλει αμέσως στη σελίδα του login.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα παιδιά
    Να ρωτήσω κάτι.. μπόρεσε κανένας να συμπληρώσει το ατομικό στατιστικο.δελτιο? Γιατί εμένα μου βγάζει error

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως δεν μπόρεσα και γω. Έβγαζε error.

      Διαγραφή
    2. Αν είχες κάνει αρχικά εγγραφή σε άλλη σχολή, και είχες υποβάλει το στατιστικό δελτίο, τότε λογικά δε χρειάζεται να το συμπληρώσεις ξανά.

      Διαγραφή
  8. Ίσως να μην χρειάζεται γιατί κ στην ανακοίνωση δεν αναφέρει κάτι, όπως αναφερόταν για την εγγραφή το Σεπτέμβρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε παιδιά μου λένε από τη σχολή μου (ιατρική Αθηνών ) ότι τα ονόματα μετά την εγγραφή πάνε πρώτα στο υπουργείο και μετά τις 30 θα πάνε στις σχολές ισχύει ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά ισχύει. Η διαδικασία ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφών- διαγραφών γίνεται από πλατφόρμα του Υπουργείου (minedu)

      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρω τι ισχύει για την ιατρική Αθηνών εγώ ξέρω ότι στα περισσότερα τα ονόματα έχουν πάει και μάλιστα ζητάν να στείλουμε και δικαιολογητικά πάρε ξανά τηλέφωνο μήπως και τύχης ποιο εξυπηρετικό υπάλληλο

      Διαγραφή
    3. Κι εγω που πηρα σημερα στην γραμματεια της ιατρικης αθηνων μου ειπαν πως πρεπει να περιμενουμε μεχρι να τελειωσει η περιοδος εγγραφων (30 νοεμβρη) και μετα θα αναρτησουν την αντιστοιχη ανακοινωση για να ολοκληρωσουμε την εγγραφη . Οποτε προς το παρον περιμενουμε .

      Διαγραφή
  10. Υπαρχει κάποιος που να έχει περάσει τεφαα απθ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ την προηγούμενη φορά θέλεις κάτι να ρωτήσεις

      Διαγραφή
    2. Θέλω να σε ρωτήσω αν επικοινωνήσεις με την Γραμματεία του ΑΠΘ και τι σου είπαν σχετικά με το εξάμηνο.Γιατι εμένα μου είπαν ότι αποφάσισαν σε συνέλευση ότι δεν θα μπορέσουμε να δώσουμε τα 3 θεωρητικά μαθήματα...

      Διαγραφή
    3. Τι εννοείς...την προηγούμενη φορά..?

      Διαγραφή
    4. Εννοώ τον Αύγουστο νόμιζα ότι θέλεις να ρωτήσεις κάτι διαδικαστικό τώρα είμαι σε άλλη σχολή όλοι μας θα έχουμε την ίδια τύχη χάθηκε το εξάμηνο

      Διαγραφή
  11. γιατι δεν μπορω να μπω στο register auth?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου είπαν από το τεφαα του απθ ότι θα ανοίξει στις 30 μετά το τέλος των εγγράφων θα έχουμε ενημέρωση

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα να ρωτήσω έχω άνευ και το χρησιμοποίησα φέτος πρωτη φορά μπορώ να το ξαναχρησιμοποιησω του χρόνου η πρεπει να κάνω καινουργια νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπορεις να το χρησιμοποιησεις και δευτερη φορα

      Διαγραφή
  13. Ουσιαστικά αυτό που έπρεπε να κάνουμε εμείς είναι να κάνουμε την εγγραφή στο minedu και τώρα περιμένουμε έτσι ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπορείς άλλες δύο φορές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπάρχει κάποιος από τεφαα Κομοτηνής?? Αν ναι του ζήτησαν κάτι έξτρα απ' τη σχολή? Εμένα μου είπαν αν χρειαστούν κάτι θα βγει ανακοίνωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παιδιά πήρα στον ευδοξο και μου είπαν ότι δεν θα πάρουμε εμείς με τα μόρια αθλητών βιβλία, γιατι έχει λήξει η προθεσμία δηλώσεων. Ξέρει κανείς κάτι για αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο πρωτος του Βιολογικου Θεσσαλονικης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ακόμα δεν είναι τίποτα σίγουρο η αλήθεια ότι σε πρώτη φάση δεν μερίμνησαν αλλά υπάρχουν και αυτοί με τις μεταγραφές και είμαστε αρκετοί θα δούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ρε παιδια ακομη να ανοιξει το register auth. εχουμε καποιο νεο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Κων μου είπαν αυτοί που είναι υπεύθυνοι για το register.auth πως περιμένουν ανακοίνωση του υπουργείου για να ανοίξει η πλατφόρμα.. σμρ ρωτησα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αντε να δουμε στο εκπα και στο παδα γραφτηκαν ηδη... ευχαριστω πολυ φιλ@ μου!!

      Διαγραφή
    2. Δεν βλέπω να ανοίγει όμως...

      Διαγραφή
  21. καλημερα σας,
    εχει κανείς κανένα νεο για την ολοκλήρωση των εγγραφών?
    παιρνω τηλ στο υπουργειο και δεν απαντούν.
    ποσό ακόμη θα καθυστερήσουν ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ που μίλησα με τη σχολή μου πριν από λίγο με ενημερωσαν ότι απλά περιμένουν τις εγγραφές απ' τη μηχανογράφηση του υπουργείου προκειμένου να ολοκληρωσουν κ αυτοί μετά τις εγγραφές κ να μας ζητήσουν έξτρα δικαιολογητικά κ να μας χορηγήσουν κωδικούς
      Συγκεκριμένα μου είπαν ότι ωσπου να τους στείλει το υπουργείο δεν μπορούν να κάνουν κάτι.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω!
      το ιδιο μου ειπαν κι εμενα, αλλα πότε το υπουργειο θα τα στείλει...??

      Διαγραφή
    3. Άντε ντε!! Εμένα πάντως στο τηλ δν μου έδωσαν κ πολλες ελπίδες ότι θα ναι άμεσα.
      Αν επιτρέπεται εσύ σε ποια σχολή είσαι κ σ είπαν το ίδιο?
      Εμένα μου το είπαν απ' τα τεφαα Κομοτηνής

      Διαγραφή
    4. απο χημικων μηχανικων πατρας

      Διαγραφή
    5. Τέλεια... Τι να πω ας περιμένουμε όπως μας είπαν

      Διαγραφή
  22. Χρύσα η σχολή σου έβγαλε ανακοίνωση άρα προφανώς κ πήγαν σήμερα οι πίνακες!!!οπότε αναμένουμε όλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. μου το ειπαν τηλεφωνικα οτι περιμενουν.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλημερα σας,
    μολις με πηραν τηλ από την σχολή οτι πηγαν οι πινακες και ξεκινουν τις εγγραφες. Επιτέλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή