Δευτέρα 3 Αυγούστου 2020

Πίνακας ικανών υποψηφίων για τις Σχολές Λ.Σ. - ΕΛ.ΑΚΤ. έτους 2020

panelladikes24 - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ: ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ΄ οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη. 


Όλη η ενημέρωση για τις Σχολές Λιμενικού Σώματος έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Λιμενικές Σχολές - Ενημέρωση.

Δείτε επίσης:








Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Σχολές Λιμενικού Σώματος καθώς και στη σελίδα Λιμενικές Σχολές - Ενημέρωση.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


92 σχόλια:

  1. Πόσοι ειναι; Επειδή δεν μπορώ να δω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1261. Δεν ξεχωρίζει συστήματα όμως.(Νέο, παλιό, ΕΠΑΛ, κτλ)

      Διαγραφή
  2. 1261 άτομα....Περιμενω σχόλια για βάσεις σε ΓΕΛ Νέο συστημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κομπλέ Ίδιοι με πέρυσι είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παιδακια μπηκα στον κοπο και μετρησα ποσοι ειναι με το 4% του 18 γελ απο το λιμενικο που βγηκε πριν λιγο.απο τα 1261 ατομα 78 ειναι με το 4%.η βαση θα παει πανω απο 16.700...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ είσαι λάθος φίλε μου. Εσύ μέτρησες απλά όσους είχαν κωδικό που ξεκινάει με "180". Από αυτούς οι περισσότεροι ξανάδιναν φέτος και ορισμένοι είχαν δώσει πέρυσι και κάνουν μηχανογραφικό με το 6%(10% του 2019). Οπότε στην πραγματικότητα ο αριθμός των ικανών με το 4%(10% του 2018) είναι πολύ μικρότερος από 78. Λαμβάνοντας υπόψη και τα προηγούμενα έτη λογικά θα είναι γύρω στους 30-40 από τους οποίους πολλοί έχουν το λιμενικό στις τελευταίες επιλογές (όπως κι εγώ). Καλή επιτυχία όπως και να 'χει.

      Διαγραφή
    2. Η αληθεια ειναι οτι ετσι το εκανα αλλα μετα το καταλαβα.εσυ φιλε αν επιτρεπεται ποσα εχεις απο το 18;

      Διαγραφή
    3. Έχω 15300 αλλά ελπίζω σε μια μικρή πτώση των βάσεων, ειδικά στην αστυνομία που παίρνουν υπερδιπλάσιους εισακτέους. Εσύ;

      Διαγραφή
  5. Εγω 16.700 με πρωτη επιλογη λιμενικο.τι λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην σε πάρω και στο λαιμό μου αλλά στη θέση σου θα ήμουν κατά 99% σίγουρος ότι είμαι μέσα. Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστω αδερφε.ελεγα να μν το πω αλλα επειδη εχω την θεια μ στην μηχανοργανωση στο υπουργειο στο μαρουσι, συμφωνα με τα μεχρι στιγμης στοιχεια η βαση της αστυφυλακων θα παει απο γενικη σειρα στο 15.480 και με το 4% στις 14.990

      Διαγραφή
    3. Με νέο σύστημα?? Αφού όλες οι βάσεις θα τελειώνουν σε 00,25,50,75 πως θα τελειώνει σε 80 και 90?

      Διαγραφή
    4. Φιλε αν ισχυει για την θεια σου οτι γνωριζει θα μπορουσες να μας πεις τι εικονα υπαρχει για το παλαιο αξιωματικων αστυνομιας και αστυφυλακων συγκεκριμενα! Ευχαριστω

      Διαγραφή
    5. Με 6% που θα κινηθεί φίλε η αστυφυλακών;

      Διαγραφή
    6. Φίλε μου δεν ρωτάς την θεία σου και για το λιμενικό με το νέο σύστημα.

      Διαγραφή
  6. Το 4% εχει αλλο θεο,βασεις διαμορφωμενες στα δεδομενα του 18.οσο για το αλλο ειναι προσεγγιστικο, για ονομα του θεου δν υπαρχει ακριβεια αλλα τρομερα μικρη αποκκλιση απο το κανονικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε μεγάλε την μία λες ότι η βάση του 4% λιμενικό θα φτάσει 16.700 και την άλλη λές ότι η βάση στην αστυνομία θα πάει 14.990 με πηγή τη θεία σου στο Μαρούσι,αν είχες τη θεία σου γιατί δεν την ρώτησες να μάθει και για λιμενικό να σου φύγει το άγχος;

      Διαγραφή
    2. τον πετσόκοψες χααχχαχαχαχ φοβερός.

      Διαγραφή
    3. Ρε φίλε unknown έχω δώσει 3 φορές πανελλήνιες κ έχω κανει 3 10% Θα σε παρακαλούσα άμα μπορείς να μου πεις λίγο την βάση του λιμενικού 4% για να έχω μια ιδέα του τι γίνεται κ άμα δεν θέλω εδώ δημόσια στείλε το στο φβ στην συνομιλία μου

      Διαγραφή
  7. 396 άτομα μέτρησα που είναι μεγαλύτεροι από 18 χρονών... Άρα τα παιδιά που είναι με το νέο καθαρά και έδωσαν πρώτη φορά είναι 865 το ελάχιστο (λέω ελάχιστο γιατί μπορεί κάποιοι σε μεγαλύτερη ηλικία να ξαναεδωσαν με το νέο). Άρα μάγκες βλέπω μια μικρή μείωση εγώ προσωπικά γιατί από αυτούς τους 865 που γεννήθηκαν δηλαδή το 2002 είναι και παιδιά και από τα ΕΠΑΛ και από τα ΓΕΛ. Πάλι καλά που χωριστηκε σε νέο και παλαιό γιατί θα ήταν καθαρά 1261 παιδιά με γενική σειρά... Πολλοί από τους 396 βέβαια είναι με το 10% και με παλιό σύστημα....Εγω προσωπικά την Λιμενοφυλακων την βλέπω στα 16.000 με 16.100 (γιατί δεν είναι και όλα παιδιά που έγραψαν βαθμαρες, πέρυσι είχε βάσει 16.250 κάπου εκεί, φέτος παίρνουν 67 άτομα γενική σειρά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προς Panelladides24.Το link που παραπέμπει στον πίνακα ικανών δεν είναι σωστό. Μήπως θα μπορούσατε να το διορθώσετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. panelladikes24: Ευχαριστούμε για την επισήμανση. Πλέον, λειτουργεί κανονικά.

      Διαγραφή
  9. Ρε παιδιά όσοι ειστε από παλαιό σύστημα σχολιάστε από κάτω με τα μόρια σας να έχουμε μια εικόνα. Εγώ δίνω με παλαιό και έχω 17275 μόρια. Λιμενικό πρώτη επιλογη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΣΑΣ οικονομία
    Ανθυποπυραγων
    Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ
    Σημαιοφόρων
    Πυροσβεστική
    ΣΜΥΑ
    Αστυφυλάκων
    Λιμενιφυλακων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 16657

    Παλιο

    Ψυχολογία Κρήτης
    Αστυφυλάκων ( ειμαι κκ ειδικη κατηγορία)
    λιμενιφυλακων


    Π λετε να περναω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ πιστεύω ότι εχεις σε όλα πιθανότητες να περάσεις, ακόμη και ψυχολογια Κρήτης.

      Διαγραφή
    2. ναι βασικα οι περισσότεροι δινουν ψυχολογία Κρήτης πιο κατω απο τα μόρια μου αλλα παλι έχω αγωνια :(


      Θα δείξει !

      καλη επιτυχία σε όλους !

      Διαγραφή
    3. λογικά κρητ η αδερφε !

      καλη επιτυχία !

      Διαγραφή
  12. Λογικά Λιμενοφυλάκων πιάνεις
    Γνωρίζεις άλλους με παλαιό πόσα μόρια έχουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γνωρίζω 2 ατομα με 17500 για Αστυφυλάκων !
      βέβαια κλασσικα όλοι τα βάζουν ολα τα ενστολα αλλα πρώτη επιλογή είχαν αστυνομία.

      Διαγραφή
  13. Αλανια μέχρι στιγμής εγω που έγραψα 17275 2 άτομα ξέρω που είναι παραπάνω από εμένα τα οποία γνώρισα στα αθλήματα. Συνεχίστε να γράφετε από κάτω τα μόρια σας και πως συμπληρώσατε το μηχανογραφικό να δούμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσα είχαν αυτοί οι 2;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά νομίζω γύρω στο 17700.. Δεν γνωρίζω και τι έβαλαν στο μηχανογραφικό τους όμως

      Διαγραφή
    2. Από το νέο σύστημα πως ήταν οι βαθμοί? Είχες καμία εικόνα

      Διαγραφή
  15. Αν γνωρίζεται και για άλλους πείτε να δούμε τι γίνετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ από επαλ έγραψα φέτος 16200 έβαλα μόνο λιμενικό να δούμε ελπίζω να μπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι και ειδική κατηγορία?πολύτεκνος ή τριτεκνός?

      Διαγραφή
    2. Γιατι δε εβαλες αστυνομία θα ηαουν μεσα με την τριτεκνια..

      Διαγραφή
    3. Και εγώ ακριβώς τα ίδια μορια και τριτεκνια..Ποια ομάδα ήσουν?

      Διαγραφή
  17. Απο επαλ μαγκες ποσο γραψατε? Εγω 16100!! Επισης ο κωδικος απο επαλ ξεκινα απο 201?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παιδια δεν εχει νοημα ολο αυτο !

    σε 20 μερες θα ξέρουμε .

    κι εγω ολο αγτο εκανα κι συνέχεια έβρισκα κι αλλα άτομα και δεν έβγαινε κανενα νόημα.

    Όσοι έχετε κανει 10% μπορείτε να βγάλετε ενα συμπέρασμα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο αδερφέ απλώς αυτό το άγχος προσπαθούμε κάπως να το μειώσουμε. Μακάρι να περάσουμε όλοι εκεί που θέλει η καρδιά μας!

      Διαγραφή
    2. Με 17275 δεν έχεις να φοβάσαι τιποτα !

      πραγματικά !

      Σας έχουν τρομοκρατήσει κάποιοι που κανουν τους έξυπνους κι φοβάστε και εσεις με τις βάθμαρες.

      Διαγραφή
    3. Εμένα προσωπικά με τρομοκρατεί ο αριθμός 8 που ζητά η λιμενοφυλακων που θέλω να μπω πάρα πολύ από παλαιό σύστημα. Γνωρίζω ότι περνάω κάπου απλώς το θέμα είναι να μπω εκεί που μου αρέσει πραγματικά.

      Διαγραφή
  19. Επειδη στο λιμενικο παίρνουν πολύ λίγους πιστεύω θα ανέβουν οι βάσεις του στη γενική σειρά , λέω μόνο για το λιμενικό γιατί αυτή είναι η πρώτη μου επιλογή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 16425απο γέλ καινούριο για λιμενοφυλακες έχω ελπίδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι μέσα σίγουρα. Πρώτη επιλογή το έβαλες?

      Διαγραφή
    2. Πρώτα πυροσβεστικά δεύτερη λιμενικο

      Διαγραφή
  21. καλησπέρα. Ποιοι είστε με 10% του 19 και με πόσα μόρια? εγώ έχω 16143 και θέλω λιμενικό αν και δεν έχω ελπίδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. με 15900 από 10% του 18 λέτε να πιάνω λιμενικό,σμυν η σμυ? πυροσβεστική δεν νομίζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. μην πιστευτε εδω μέσα όλους που μιλάνε για βαθμολογίες υψηλές οι περισσότεροι ούτε στο όνειρό τους δεν έχουν δει αυτά που λένε υπομονή λίγο καιρό ακόμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτοί που έφυγαν από στρατιωτική σχολή έφυγαν μόνοι τους ή κάποιους τους έδιωξε η σχολή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνοι τους παραιτούνται. Να τους διώξουν είναι σχεδόν απίθανο . Πρέπει να κάνουν χοντρή Μαλ......

      Διαγραφή
  25. Από επαλ είναι πολλοί άραγε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bill εσύ πως έχεις φτιάξει το μηχανογραφικό σ?τ έχεις βάλει πρώτα?

      Διαγραφή
    2. 1)Αστυφυλάκων
      2)Πυροσβεστική
      3)Λιμενικό

      Διαγραφή
  26. 17600 απο ΕΠΑΛ τι λέτε έχω ελπίδες για λιμενικο αστυνομία η σμυ(ν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 17.605 ακριβώς αλλα για 5 τωρα κλαιν μαιν

      Διαγραφή
    2. Με αυτή τη σειρα αστυνομία, λιμενικό και στρατό;

      Διαγραφή
    3. Άρα είσαι ο ίδιος που σχολίασε και στο ποστ με τον πίνακα της αστυνομίας.. Ρωτάω γιατί σημειώνω πόσοι με πέρασαν. 17590 εδω

      Διαγραφή
    4. Πρώτη φορά γράφω στο μπλογκ και εγώ ψάχνω άτομα πόσο είχε ο άλλος που λες;

      Διαγραφή
    5. Ιδια μορια με εσενα και ιδια σειρα προτιμησης.

      Διαγραφή
    6. Ναι τώρα το ειδα αλλα σε περίπτωση ισοβαθμίας νομίζω μπαίνουμε και οι 2 αλλα που έψαξα απο τον πίνακα της πυρο βρήκα αρκετά άτομα με μεγαλύτερο βαθμό απο εμένα και μάλλον δεν θα μπω αλλα τέλος πάντων

      Διαγραφή
    7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    8. Δεν έχω φεισ μπουκ ούτε ινσταγκραμ

      Διαγραφή
    9. Εχεις καποιο μεσο επικοινωνιας;

      Διαγραφή
    10. Θες να ρωτήσεις κάτι;

      Διαγραφή
    11. Επειδη ο πινακας πυροσβεστικης εδινε και πατρωνυμα. Δοκιμασα την ΑΒ για το μητρωνυμο του καθε υποψηφιου. Εχω τους 20 καλυτερους βαθμους για πυροσβεστικη. Τα στατιστικα ειναι ενθαρρυντικα για μενα με 17590... Αρα και για σενα με 17.605. Απλα ηθελα να στο εξηγησω με λεπτομερεις μεσω προσωπικου μηνυματος.

      Διαγραφή
  27. Ξερει κανεις για τους σημαιοφορους λιμενικου πως ειναι οι πρωτες μερες? ( εκπαιδευση, αν περνανε ιατρικα, μετα απο ποσες μερες μπορουν να βγουν απο την σχολη με αδεια κλπ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. παιδιά μια βοήθεια αν κάποιος ξέρει... σε περίπτωση που όλα πάνε καλά και περάσω στη στρατιωτική σχολή που θέλω(είμαι με το 10%) Πώς ακριβώς διαγραφομαι από τη σχολή που ήμουν πέρισυ ? πρέπει να πάω στη σχολή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι λέτε με 16300 με το 10 τις εκατό του 2019 έχω ελπίδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι θελεις; με ποια σειρά τα έβαλες

      Διαγραφή
    2. Πυροσβεστική πρώτη, αστυνομία και τρίτο λιμενικό.

      Διαγραφή
    3. αστυνομία είσαι μέσα λογικά. Για τα Αλλά δεν ξέρω. το λιμενικό παίζεται λιγο

      Διαγραφή
  30. Να ρωτήσω με 17525 με το νέο σύστημα και με 19.2 μαθηματικά σε περίπτωση ισοβαθμίας έχω τύχη να περάσω αξιωματικός στο Λιμενικό η επιλαχον!!!




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πως τα δηλωσες στο μηχανογραφικο?

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα!!! Γιατί με ρωτάς πώς τα δήλωσα στο Λιμενικό? Παίζει κανένα ρόλο? Πάντως το έχω δεύτερη επιλογή
      Μετά τη ΣΑΣΣ οικονομικό!!!
      Πόσο πιστεύεις ότι θα πάει η βάση στους αξιωματικούς του Λιμενικού?Με το νέο σύστημα γενική σειρά?
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

      Διαγραφή
  31. Καλησπερα. 6.985 μόρια. Φέτος έκανα 10% και έβαλα επιστήμης ζωικής παραγωγης Λάρισα πρώτο το πιανω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αν έχει κανείς καμία πληροφόρηση πόσο θα είναι η βάση για αξιωματικός στο Λιμενικό σώμα με το νέο σύστημα ΓΕΛ γενική σειρά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Christako πηρα τηλεφωνο την νικη αλλα δν μ υο σηκωσε γτ εκανε μπανιο.θα την ξανα παρω αργοτερα και θα σ πω...

      Διαγραφή
    2. Μετά από ΣΣΑΣ και σημαιοφωρον τι έβαλες??

      Διαγραφή