Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

Πίνακες Εισαγομένων (Πλοιάρχων & Μηχανικών) στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικού έτους 2018-2019

Αποτέλεσμα εικόνας για Πίνακες Εισαγομένων επιλαχοντων (Πλοιάρχων & Μηχανικών) στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικού έτους 2018-2019Από το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής ανακοινώνεται ότι την 16 Οκτωβρίου 2018 ημέρα Τρίτη δημοσιεύτηκαν οι πίνακες εισαγομένων (Πλοιάρχων και Μηχανικών) στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) προς κάλυψη κενών θέσεων έτους 2018-2019, όπως προβλέπεται από το κεφάλαιο ΙΑ΄ παρ. 4 της σχετικής προκήρυξης.

Σχετικά αρχεία: 




Δείτε εδώ όλα τα νέα για την εισαγωγή σπουδαστών στις ΑΕΝ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


200 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχουμε κανένα νέο για την ΑΕΝ Καλύμνου;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα κ.Γιωργο να ρωτήσω. Με τι κριτήρια επιλέγονται οι επιλαχοντες;Και επίσης θα πάρει συμπληρωματικους και αν ναι πότε περίπου ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πότε θα πάρει συμπληρωματικους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το θεμα ειναι αν θα παρουν και αλλους; και ποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτοί δεν είναι ο συμπληρωματικοι, αυτοί είναι οι επιλαχόντες για την κάλυψη κενών θέσεων, οι συμπληρωματικοί θα μπουν αργότερα από τους οποιους 40 θα πάνε στην ΑΕΝ Καλυμνου, το λέει ξεκάθαρα ο τίτλος " για την κάλυψη κενών θέσεων"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δηλαδη θα παρουν σιγουρα συμπληρωματικους?

      Διαγραφή
    2. Ξέρουμε μήπως αριθμό συμπληρωματικων η θα ανακοινωθεί αργότερα;

      Διαγραφή
  7. Άκουσα φέτος πως μπορεί να πάρουν περισσότερους συμπληρωματικούς. Ισχύει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχύει λογικά θα είναι πιο πολλοι οι συμπληρωματικοί από πέρυσι, από τους οποίους γύρω στους 40 θα πάνε στην ΑΕΝ Καλυμνου.

      Διαγραφή
  8. Αυτοί είναι οι πίνακες των επιλαχόντων. Επιλαχόντες είναι αυτοί που εισάγονται για να καλύψουν τις κενές θέσεις όσων δεν παρουσιάσθηκαν για εγγραφή.
    Φέτος οι επιλαχόντες πλοίαρχοι είναι 14, ενώ πέρυσι ήταν 29. Αντίστοιχα οι μηχανικοί φέτος είναι 21, ενώ πέρυσι ήταν 23.
    Αυτή η μείωση των επιλαχόντων σημαίνει πως οι ΑΕΝ γίνονται περιζήτητες χρόνο με το χρόνο, για λόγους που εύκολα μπορείτε να αντιληφθείτε.
    Οι επιλαχόντες επιλέγονται με βάση τα μόρια που διαθέτουν και με την προυπόθεση ότι θα έχουν δηλώσει την ΑΕΝ στην οποία θα έχει προκύψει η κενή θέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, πως γίνεται ο πρώτος μη εισαγόμενος να έχει 21300 και τώρα ο πρώτος επιλαχών να έχει 21700

      Διαγραφή
    2. Ποιούς πίνακες κοιτάζεις. Που το είδες το 21300. Και οι πίνακες είναι με αλφαβητική σειρά και όχι με τη σειρά των μορίων.

      Διαγραφή
    3. Κ. Γιώργο εάν από τους πίνακες δεν προσέλθουν κάποια άτομα.....βγαινουν εκ νεου άλλοι πίνακες??

      Διαγραφή
  9. Πώς θα μάθουμε για τους συμπληρωματικούς;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ασχετο λιγο ερωτημα

    ποιες θεωρειτε τις καλυτερες σχολες αεν; και γιατι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φυσιολογικα οταν και εφοσον θα ειναι ετοιμη και η ΑΕΝ ΚΑΛΥΜΝΟΥ. Διαβασα την ανακοινωση στο ΥΕΝ για εκδηλωση ενδιαφεροντος μεταθεσης καθηγητων στη σχολη ΑΕΝ ΚΑΛΥΜΝΟΥ.Εαν ειμαι σωστα πληροφορημενος η σχολη ειναι πιθανο να ανοιξη προς το τελος Οκτωβριου. Ισως το ανακοινωσουν ποιο νωρις δεν νομιζω να γνωριζει καποιος κατι συγκεκριμενα αλλιως θα το εγραφε. Οποτε μεχρι την ανακοινωση υπομονη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πηρα τηλεφωνο στο υπουργειο και μου ειπαν να παρω τηλεφωνο για τους συμπληρωματικους σε δεκα μερες. Για την καλυμνο ακομη δεν ξερουν.ακομη μου ειπαν δεν ειναι σιγουροι ποτε και αν ανοιξη.το τηλεφωνο ειναι2131374547

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η δική μου πληροφόρηση προέρχεται από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Καλύμνου τον κύριο Τηλιακό. Οι εργασίες στο κτήριο που θα στεγασθεί η ΑΕΝ συνεχίζονται και δεν προβλέπεται να έχουν ολοκληρωθεί πριν το τέλος του μήνα.
    Ούτε υπάρχει κάποια υπεύθυνη πληροφορία για την ημερομηνία των εγκαινίων.
    Γι αυτό πρέπει να κάνετε υπομονή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα κυριε Γιώργο,σας παρακαλώ απάντηστε μου στο εξής ερωτημα:περσυ πόσόυς συμπλήρωματικους πλοιαρχους πήραν απο ΓΕΛ;δώστε μου τον ακριβή αριθμό αν γίνεται.. ευχαριστω εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτοί είναι οι επιλαχόντες όχι οι συμπληρωματικοί!!

      Διαγραφή
    2. Πέρυσι από τη γενική επιλογή (δεν συμπεριλαμβάνονται οι ειδικές κατηγορίες) πήραν συνολικά 100 πλοιάρχους που κατανεμήθηκαν ως εξής: 50 από ΓΕΛ, 17 από ΕΠΑΛ, 26 από Ναυτικά Λύκεια και 7 από λοιπά Λύκεια.
      Αν υποθέσουμε ότι και φέτος θα πάρουν 100 πλοιάρχους, τότε αυτοί λόγω της φετινής αλλαγής των ποσοστώσεων θα κατανεμηθούν ως εξής: 36 από ΓΕΛ, 8 από ΕΠΑΛ, 52 από Ναυτικά Λύκεια και 4 από Λοιπά Λύκεια.
      Στους παραπάνω δεν συμπεριλαμβάνονται πολύτεκνοι τρίτεκνοι και κοινωνικά κριτήρια. Αυτοί θα υπολογισθούν επιπλέον.
      Όμως το ότι πέρυσι πήραν τόσους συμπληρωματικούς, δεν σημαίνει κατ'ανάγκη ότι θα γίνει και φέτος.

      Διαγραφή
    3. Κύριε Γιώργο πιστεύω πως στους συμπληρωματικους θα δοθει περισσότερο βάρος στα ΓΕΛ αφου κανονικά μπήκαν λιγότεροι, θα δούμε στην πορεία βεβαια

      Διαγραφή
  16. Καλησπερα. Υπαρχει περιπτωση να βγουν και αλλες θεσεις επιλαχοντων? Ο γιος μου ειναι πρωτος στη σειρα απο επαλ 2%. Να περιμενουμε η δεν θα βγουν αλλες κενες θεσεις για φετος? Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, θα εισαχθούν και συμπληρωματικοί, των οποίων ο αριθμός θα ανακοινωθεί αυτές τις μέρες, υπομονή χρειάζεται!!

      Διαγραφή
    2. Που το ξερεις; εχεις καποια ενημερωση;

      Διαγραφή
  17. Κυριε Γιωργο σας ευχαριστουμε πολυ για τον χρονο σας.Ο γιος μου ειναι απο γελ πολυτεκνοια Α/Α 33 σελιδα 47 για μηχανικων εχει ελπιδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κύριε Γιώργο μια και αναφερθήκατε στους περσινους συμπληρωματικους πλοιαρχους μπορείτε να μας και για τους μηχανικούς? Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κυριε γιωργο σε αυτους συμπεριλαμβανοντοι και αυτοι που θα μποθν στην καλυμνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιοι από τους συμπληρωματικούς θα πάνε Κάλυμνο

      Διαγραφή
  20. Μια προβλεψη για τους μηχανιους κυριε γιωργο!!!@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η Κάλυμνος πόσους θα πάρει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το Υπουργείο πρέπει να βοηθήσει πιο πολυ τα παιδιά μας ειδικά φέτος που είναι τελευταία χρόνια με απολυτηριο καθώς επίσης να ανακοίνωση άμεσα τους επόμενους για το λόγο να προλάβουν τις ιδιωτικές σχολές ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Στο πανελλαδηκες δεν ανακοινωθηκε οτι απο το υπουργεθο προσπαθουν να παρουν περισσοτερους φοιτητες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Στη θεση 13 στους μηχανικους το ονομα του δεν υπαρχει στους επιλαχοντες του σεπτεμβριου πως μπορει να προεκυψε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Προκύπτει από τη σελίδα 68 , 1ος Δεύτερη Γεν. Κατηγορία 9% , Κοινωνικά Κριτήρια . Παιδιά καλό θα ήταν να διαβάζετε σωστά τους πίνακες ώστε να μην δημιουργούνται εντυπώσεις που θίγουν τους άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ειναι στους πλοιαρχους πρωτος οχι στους μηχανικους και στη λιστα των επιλαχοντων ειναι χωρις κοινωνικα κριτηρια.. πιστευω λογικα εχω αυτες τις αποριες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα, θα πάρει σίγουρα 40 άτομα η ΑΕΝ Καλύμνου? Γιατί δεν εχω δει κάτι σχετικά με αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πέρυσι από τη γενική επιλογή (δεν συμπεριλαμβάνονται οι ειδικές κατηγορίες) πήραν συνολικά 76 συμπληρωματικούς μηχανικούς που κατανεμήθηκαν ως εξής: 38 από ΓΕΛ, 13 από ΕΠΑΛ, 20 από Ναυτικά Λύκεια και 5 από λοιπά Λύκεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κυριε γιωργο ειμαι η αναστασια.τωρα ειμαι πεμπτη στη σειρα απο γελ για μηχανικων. Εχω λετε οιθανοτητες με τους συμπληρωμαρικους; ημουνα αν θυμαστε δεκατη τεταρτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία είσαι 5η στη σειρά και επομένως θα πρέπει το σύνολο των συμπληρωματικών μηχανικών να είναι τουλάχιστον 60 άτομα ώστε το 8% πού θα πάρουν από τα ΓΕΛ, να δίνει τον αριθμό 5.
      Εγώ δεν γνωρίζω ακόμα αν θα πάρουν συμπληρωματικούς και πόσους. Πολλά ακούγονται αλλά τίποτα το επίσημο προς το παρόν. Θα δούμε.

      Διαγραφή
  30. Φέτος αν πάρουν συμπληρωματικούς, τότε η κατανομή θα γίνει υποχρεωτικά ως εξής: 36% από ΓΕΛ, 8% από ΕΠΑΛ, 52% από Ναυτικά Λύκεια και 4% από Λοιπά Λύκεια.
    Αυτά τα ποσοστά προκύπτουν από την εφαρμογή των διατάξεων της προκήρυξης. Γι αυτό να μη νομίζουν μερικοί ότι είναι στο χέρι του Υπουργείου να ευνοηθεί κάποια κατηγορία υποψηφίων.
    Ο αριθμός των συμπληρωματικών στις ειδικές κατηγορίες, αποτελεί ποσοστό επί του αριθμού των συμπληρωματικών της γενικής επιλογής σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 2.1, 2.2 και 2.3 της προκήρυξης. Επομένως δεν μπορεί κάποιος να αυξομειώνει αυθαίρετα τον αριθμό των συμπληρωματικών στις ειδικές κατηγορίες όπως θα επιθυμούσαν ίσως κάποιοι από εσάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κυριε γιωργο συγνωμη δεν το καταλαβα δηλαδη πιστευετε οτι ως πεμπτη επιλαχουσα δεν εχω ελπιδες; συγνωμη και παλι αν μπορειτε ας μου απαντησετε σας ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να μπορώ να βοηθήσω πρέπει να γράφετε τον αριθμό της σελίδας που βρίσκεται το όνομά σας και τον Α/Α του ονόματός σας. Διαφορετικά δεν θα ξέρω που να κοιτάξω ανάμεσα σε τόσους υποψηφίους.
      Γράψε λοιπόν αυτά που χρειάζομαι και ρώτησε συγκεκριμένα αυτό που θέλεις.
      Κι εγώ θα σου απαντήσω.

      Διαγραφή
    2. Α/Α 34 σελίδα 16 πλοίαρχος
      Α/Α 30 σελίδα 49 μηχανικός.
      Έχω ελπίδα για κάτι από τα δυο???

      Διαγραφή
  32. Εχω πεμπτη θεση και ο υποψηφιος με κοινωνικα κρητηρια που με περνουσε στα μορια περασε. Τωρα αειδα πως εχω καθαρα πεμπτη θεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κυριε Γιωργο,για ποιους λογους θεωρειτε οτι οι ΑΕΝ εγιναν πλεον περιζητητες?Εγω εχω την εντυπωση οτι ηταν απο τις τελευταιες επιλογες των υποψηφιων,τουλαχιστον οσον αφορα αυτους που ειναι απο πανελληνιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω αυτή την άποψη διότι τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας υπάρχει μεγάλη ανεργία και στη Ναυτιλία μπορούν οι νέοι να βρούν επαγγελματική διέξοδο.

      Διαγραφή
  34. Κυριε γιωργο το ονομα μου βρισκεται στην σελιδα 36 με Α/Α 13 μηχανικων. Πιστευετε οτι εχω πιθανοτητες να περασω με τους συμπληρωματικους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου δεν βρίσκω λόγια για να σου ζητήσω συγνώμη για το λάθος που έκανα μπερδεύοντας το ποσοστό των ΓΕΛ με το ποσοστό των ΕΠΑΛ.
      Εσύ που ανήκεις στα ΓΕΛ θα πρέπει για να εισαχθείς να πάρουν συνολικά 13 μηχανικούς, ώστε το ποσοστό 36% που θα ισχύσει φέτος για τα ΓΕΛ να δώσει τους 5 συμπληρωματικούς στους οποίους ανήκεις.
      Νομίζω ότι 13 μηχανικούς θα πάρουν οπωσδήποτε. Έτσι λοιπόν θα εισαχθείς και εγώ θα εξιλεωθώ για το ασυγχώρητο σφάλμα μου για το οποίο σου ζητώ για μια ακόμη φορά να με συγχωρήσεις.

      Διαγραφή
    2. Δεν πειραζει κυριε γιωργο δεν χρειαζεται να ζητατε συγνωμη με κανατε πολυ χαρουμενη ελπιζω νασας ακουσει ο θεος και να εισαχθω. Σας ευχαριστω παρα πολυ για τον χρονο που διαθεσατε για μενα να ειστε παντα καλα!!

      Διαγραφή
    3. Αναστασία καλησπέρα ειμαι ο Νίκος Αντωνιου μία θέση πριν απο σενα εύχομαι να μας πάρουν καταλαβαινω το άγχος και αγωνία που εχεις και εγώ έτσι νιώθω, πιστεύω οτι τα επόμενα νέα θα είναι ευχάριστα για μας!!!

      Διαγραφή
    4. Νικο κι εγω ελπιζω να εισαχθουμε καλη επιτυχια σου ευχομαι!!

      Διαγραφή
  35. Α/Α62 επιλαχών 2 σελίδα από γενικό δεύτερη κατηγ έχω ελπίδα για πλοιαρχων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να μπορέσεις να εισαχθείς θα πρέπει να πάρουν συνολικά 171 συμπληρωματικούς πλοιάρχους ώστε το 36% που αντιστοιχεί στα ΓΕΛ να δώσει τους 62 πλοιάρχους στους οποίους περιλαμβάνεσαι.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα κ. Γιώργο είμαι πρώτος στους τριτεκνους μηχανικούς Γελ με 21.200 τι πιθανότητες έχω με συμπληρωματικους

      Διαγραφή
    3. Αν πάρουν συνολικά 46 μηχανικούς τότε θα εισαχθείς

      Διαγραφή
    4. Υπάρχει περίπτωση να μπει άλλος με λιγότερα μόρια επειδή είμαι ειδική κατηγορία

      Διαγραφή
    5. Όχι μην ανησυχείς

      Διαγραφή
  36. Έχω γραφτεί είδη στην σχολή που πέρασα από πανελλήνιες μπορώ να διεγραφω και να εγγραφώ στην αεν , επίσης πέρασα Οινούσσες και μένω Αθήνα, τι γίνετε με τις μετεγγραφές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πάρεις βεβαίωση διαγραφής από τη σχολή που πέρασες με πανελλήνιες & θα γραφτείς στην ΑΕΝ όπου & θα κάνεις αίτημα μετεγγραφής. Μετά θα περιμένεις να βγει η απόφαση κατά τον Δεκέμβριο.

      Διαγραφή
  37. Α/Α 33 σελιδα 47 μηχανικων γελ και πολυτεκνοια β.γενικη κατηγορια να ελπιζω για τον γιο μου;18100

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία Μιμίκα είναι πάρα πολύ δύσκολο. Για να εισαχθεί ο γιος σας θα πρέπει να πάρουν 489 συμπληρωματικούς μηχανικούς. Λυπάμαι.

      Διαγραφή
  38. Κ.Γιωργο σας ευχαριστώ πολύ για ολες τις πληροφορίες,ειμαι μητέρα παιδιου που δεν πέρασε όμως με ολες τις πληροφορίες που μας δινετε θα είναι στους επόμενους αν θα υπάρξουν να είστε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Α/Α 1. Σελίδα 49 μηχανικών .Αξιζει την υπομονή ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί ξαναρωτάς αφού σου απάντησα παραπάνω πως θα εισαχθείς αν πάρουν 46 μηχανικούς συνολικά

      Διαγραφή
  40. 15ος ΕΠΑΛ τριτεκνος πιθανότητές καμία ε τι λέτε κύριε Γιωργο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Α/Α 34 επιλαχών σελ γεκ κατηγ μηχανικών εχω ελπιδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Γνωμη για σχολη κρητης, υδρασ και για σχολη ασπροπυργου;
    ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. pi8anotites na peraso apo GEl 20.500 71 8esi,epishs gnwrizi kanis gia to 2019 an 8a paroun me apolitirio mhn kano tsampa 8alassia uphresia ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. re file 8a mporousa na diabazo na 3anadoso panellhnies h na asxoli8o me tipota alo apo to na kanw 8alassia uphresia kai na 3ero oti den prokite na bw stin sxoli to 8ewro xasimo xronou

      Διαγραφή
  44. Καλημέρα κ Γιώργο θα ήθελα μια ερωτησει να κάνω εχω πέραση μηχανικών αν θα παρη
    συμπληρωματικους πλοιαρχους θα ειμαι κ εγω μεσα ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Εφοσον περασες μηχανικων δεν νομιζω να μπορεσεις να περασεις και πλοιαρχων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Είναι πολύ εκνευριστικό όταν άλλα σας ζητώ κι εσείς άλλα κάνετε. Θα πρέπει να μάθετε να αναφέρεσθε σωστά και συγκεκριμένα αν θέλετε να σας απαντώ.
    Τα μόνα στοιχεία που χρειάζομαι να γράφετε είναι: Σελίδα: Χ, Α/Α: Ψ. Τίποτε άλλο.
    Αυτά είναι αρκετά και μη προσδιορίζετε περιγραφικά τη θέση σας. Διαφορετικά δεν θα μπορώ να ελέγξω αν υπάρχουν υποψήφιοι στις υπόλοιπες υποκατηγορίες με περισσότερα μόρια από εσάς.
    Και σας παρακαλώ να γράφετε Ελληνικά διότι τη διάλεκτο των greeklish δεν την κατέχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. κυριε γιωργο καλησπερα,Α/Α 2.ΣΕΛ 20,ΓΕΛ, απο κοινωνικα κριτηρια με μονη επιλογη αυτη του ΠΛΟΙΑΡΧΟΥ..εχω συγκεντρωσει 21.300 μορια και μεχρι χτες που πηραν και τους επιλαχοντες απο ολες τις κατηγοριες μαζι,στην γενικη καταταξη ημουν 33ος..αρα τωρα εχω πεσει και καποιες θεσεις!εσεις τι λετε,πιστευετε εχω πιθανοτητες για συμπληρωματικος φετος?ελπιζω να με βοηθησετε και να με κατατωπησετε οσο μπορειτε!δημητρη με λενε και σας ευχαριστω για τον χρονο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη για να μπορέσεις να μπεις θα πρέπει να πάρουν συνολικά 55 συμπληρωματικούς πλοιάρχους ώστε να εισαχθείς με τη γενική επιλογή και όχι με τα κοινωνικά κριτήρια.
      Κάτι τέτοιο το θεωρώ εφικτό και πρέπει να αισιοδοξείς. Καλή επιτυχία παιδί μου.

      Διαγραφή
    2. Κυριε γιωργο Μα προηγούνται 30 από εμενα απο γενική κατάταξη..που χτες μπήκαν κάποιοι ως επιλαχόντες,ένας από πολύτεκνους με 21.700 Που μπήκε χτες ως επιλαχών και ένας από κοινωνικα κριτήριά.. Γιατί εχω ημουν 3ος σε αυτά.. αρα μεχρι χτες με πέρναγαν 32..(18.6 Έκθεση εχω)πως προεκυψε αυτο το 50 που λέτε διότι μπερδευτηκα και ανησύχησα τωρα..

      Διαγραφή
    3. Δημήτρη μάλλον δεν έγινα αντιληπτός. Από τη γενική κατάταξη πρέπει να εισαχθούν 20 άτομα για να εισαχθείς κι εσύ.
      Αυτό προυποθέτει να εισαχθούν συνολικά 55 πλοίαρχοι ώστε το ποσοστό 36% που θα ισχύσει για τα ΓΕΛ στα οποία υπάγεσαι, να δώσει τους 20 πλοιάρχους στους οποίους θα συμπεριληφθείς.
      Τι δεν κατάλαβες παιδί μου;

      Διαγραφή
  48. Απαντήσεις
    1. Οι μηχανικοί δεν είναι στη σελίδα 1 αλλά στην 36 άρα δεν με προσέχεις.
      Τώρα από εσένα προηγούνται 26 μηχανικοί από τη γενική επιλογή και 3 τρίτεκνοι. Επομένως είσαι 29ος και για να μπεις πρέπει να πάρουν συνολικά 80 μηχανικούς.

      Διαγραφή
  49. Ποτε περιπου κυριε γιωργο να περιμενουμε τους συμπληρωματικους εαν βγουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Α/Α 15 Σελιδα 59 υπαρχει καμια ελπιδα η να ξαναπαω ξανα απο την αρχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς Άγγελε έρχεσαι 64ος στην κατάταξη της κατηγορίας σου και για να τα καταφέρεις θα πρέπει να πάρουν συνολικά 794 μηχανικούς.

      Διαγραφή
  51. Κύριε Γιώργο μπορείτε να μου πείτε και εμένα πόσους συμπληρωματικους μηχανικούς πρέπει να πάρουν για να μπω? Σελ. 36 Α/Α 22. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο έρχεσαι 16ος. Άρα πρέπει να πάρουν 44 μηχανικούς.
      Καλή επιτυχία.

      Διαγραφή
    2. Κύριε Γιώργο ήθελα να σας ευχαριστήσω για την στήριξη και την συμπαράσταση όλο αυτό τον καιρό ελπίζω να τα καταφέρω

      Διαγραφή
  52. Κυριε γιωργο Καλημέρα εχει ελοιδες ο γιός μου δηλωσε εμποροπλοιαρχων σελιδα 14 Α/Α 53 δευτερη Γενική κατηγορία πολυτέκνων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς από τον γιο σας προηγούνται άλλοι 705 υποψήφιοι. Οπότε καταλαβαίνετε.

      Διαγραφή
  53. Κύριε Γιώργο καλημέρα σας είμαι ο Αλέξανδρος και ήμουν 19ος στο ναυτικό λύκειο, τώρα με τους επιλεπιλαχο μπήκαν 5 πριν απο μένα που σημαίνει ότι είμαι στο νούμερο 14. Τι ελπίδες έχω? Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γράψε αριθμό σελίδας και Α/Α.

      Διαγραφή
    2. Βρε Αλέξανδρε δεν μου δίνεις τις πληροφορίες που ζητώ για να με διευκολύνεις. Τέλος πάντων χαλάλι σου γιατί έρχεσαι 17ος στις υποκατηγορίες των Ναυτικών Λυκείων.
      Επομένως για να μπεις θα πρέπει να πάρουν 32 πλοιάρχους μόνο.
      Σου εύχομαι από τώρα καλές θάλασσες.

      Διαγραφή
  54. Κύριε Γιώργο είμαι στην θέση 51 σελίδα 16 από τρίτεκνους υπάρχει ελπίδα για εισαγωγή ως συμπληρωματικός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ δύσκολο Μιχάλη αφού προηγούνται άλλοι 235 υποψήφιοι.

      Διαγραφή
  55. Κύριε Γιώργο ειμαι σελίδα 16 Α/Α 3 Από ΓΕΛ έχω ελπίδες για τους συμπληρωματικους πλοιαρχους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελίνα έρχεσαι 32η στην κατάταξη της κατηγορίας σου. Για να μπεις πρέπει να πάρουν συνολικά 88 πλοιάρχους. Εύχομαι καλή επιτυχία.

      Διαγραφή
    2. Aρα έχω ελπίδες λέτε θα πάρουν 88 πλοιάρχους;

      Διαγραφή
  56. να συνεχισω το ναυτ.λυκειο που πηγα κ να ξαναπροσπαθησω τι λετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ρωτησε κανεις ποτε θα παρουν συμπληρωματικοθς παιδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλημερα κυριε γιωργο η αναστασια ειμαι θα ηθελα να σας κανω ακομη μια ερωτηση.Εδωσα και για πλοιαρχων ειμαι στη σελιδα 1 με Α/Α 36 εχω καποιες ελπιδες λετε και για πλοιαρχων; σας ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία για να εισαχθείς στους πλοιάρχους πρέπει να πάρουν 77 συνολικά, ενώ στους μηχανικούς όπως έχουμε πει πρέπει να πάρουν 13.
      Το που θα εισαχθείς εξαρτάται ποιά ειδικότητα έχεις δηλώσει ως πρώτη επιλογή.

      Διαγραφή
  59. Κ γιωργο καλημερα ογιος μου ειναι σελιδα 21 α/α20 καισελιδα54 α/α 12 υπαρχουν πιθανοτητες ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τη μείωση των ποσοστών των ΕΠΑΛ, είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα. Για να μπορέσει να εισαχθεί ο γιος σας θα πρέπει να πάρουν 257 πλοιάρχους η 169 μηχανικούς

      Διαγραφή
  60. Κύριε Γιώργο καλησπέρα κι από μενα. Συχαρητήρια για την υπομονή σας να απαντάτε στον καθένα ξεχωριστά. Να ρωτήσω κι εγώ για το γιό μου σελίδα 16 Α/Α 4 από γενικο Λύκειο κατηγορία τριτεκνος τι πιθανότητες έχει για πλοιάρχων και τι για μηχανικών.Και τι γνωμη έχετε για τις ιδιωτικές? Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!!!
    /

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πρέπει να πάρουν 100 πλοιάρχους η 35 μηχανικούς και τότε ο γιος σας θα εισαχθεί στον κλάδο που έχει δηλώσει ως πρώτη επιλογή

      Διαγραφή
    2. Στους 100 συμπεριλαμβάνονται και οι 19 πλοίαρχοι που πήραν σαν επιλαχόντες? Οπότε μένουν 81 να παρουν?

      Διαγραφή
    3. Ξεχάστε τους επιλαχόντες. Μιλάμε μόνο για συμπληρωματικούς.

      Διαγραφή
    4. Για ιδιωτικές σχολές (κολέγια) εμποροπλοιάρχων τι γνώμη έχετε?

      Διαγραφή
  61. Κύριε Γιώργο ο Αλέξανδρος είμαι πάλι, σάς βρήκα τά στοιχεία μου : Α/Α 19 σελίδα 27 . Σάς ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέξανδρε επειδή άργησες, βρήκα μόνος μου τα στοιχεία σου και σου απάντησα παραπάνω. Πήγαινε λοιπόν στο προηγούμενο σχόλιό σου για να διαβάσεις την απάντησή μου και να μάθεις τα καλά νέα.

      Διαγραφή
  62. Άμεση λειτουργία της Σχολής Πλοιάρχων της ΑΕΝ Καλύμνου - Σε εξέλιξη οι ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση

    https://panelladikes24.blogspot.com/2018/10/blog-post_17.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Κύριε Γιώργο είμαι σελιδα 1 και Α/Α 35 πλοιάρχων τι θεση εχω τωρα με τους Συμπληρωματικούς, και τι πιθανότητες,και σελίδα 36 Α/Α 12 Μηχανικώνκαθ εδω τι θέση εχω για συμπληρωματικός και τι πιθανοτιτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο είσαι 26ος στους πλοιάρχους και 4ος στους μηχανικούς. Άρα χρειάζεται να πάρουν 71 πλοιάρχους η 10 μηχανικούς. Θα εισαχθείς εκεί που έχεις δηλώσει ως πρώτη επιλογή.
      Καλή επιτυχία

      Διαγραφή
    2. Κύριε Γιώργο πρώτη επιλογή εχω βάλει πλοιαρχων και δευτερη Μηχανικων, δε κατακαβα παίζει ρόλο δηλαδη αν δεν πάρει τοσους πλοιαρχους δε θα με πάρει Μηχανικών που είμαι καλύτερη θεση, συγνωμη δεν το καταλαβα τι εννοειτε θα με πάρει εκεί που έχω πρώτη επιλογή και οχι δεύτερη αν πσρει 10 μηχανικους

      Διαγραφή
    3. Εσύ και η Αναστασία θα με τρελάνετε αλλά δεν πειράζει. Οι πλοίαρχοι επιλέγονται ανεξάρτητα από τους μηχανικούς.
      Εγώ όμως πιστεύω ότι θα γίνεις πλοίαρχος. Αλλά μη με ρωτήσεις το γιατί

      Διαγραφή
    4. Εχευε δίκιο κυριε Γιώργο, αλλα έχουμε ποκυ άγχος συγνώμη και ευχαριστούμε για όλα

      Διαγραφή
  64. Κυριε γιωργο η αναστασια ειμαι παλι.πρωτη επιλογη εβαλα πλοιαρχων και δευτερη μηχανικων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προβλέπω να γίνετε πλοίαρχοι μαζί με τον Νίκο.

      Διαγραφή
  65. Κυριε γιωργο σας ευχαριστω θερμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. κ.ΓΙΩΡΓΟ ΑΑ18 ΣΕΛ 21 ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΑΑ11 ΣΕΛ 54 ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΑΝ ΠΑΡΟΥΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κώστα για να μπεις στους πλοιάρχους πρέπει να πάρουν συνολικά 232. Και στους μηχανικούς πρέπει να πάρουν 157.
      Οι ελπίδες ποτέ δεν χάνονται και πρέπει να τις διατηρείς

      Διαγραφή
  67. Κύριε Γιώργο είμαι σελίδα 27 και Α/Α 31 πλοιάρχων απο Επαλ γενική κατηγορία,τι θέση έχω τώρα με τους συμπληρωματικούς και τι πιθανότητες;Και τι πιστεύετε,φέτος θα είναι περισσότεροι οι συμπληρωματικοι από πέρυσι ή οχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη έρχεσαι 30ος στη γενική κατάταξη από Ναυτικά Λύκεια. Αυτό σημαίνει πως αν πάρουν 57 πλοιάρχους συνολικά, τότε θα γίνεις πλοίαρχος.
      Καλές θάλασσες παιδί μου

      Διαγραφή
  68. Μου ειπαν απο το υπουργειο να παρω σε δεκα ημερες τηλεφωνω για να ενημερωθω για το αν θα υπαρχει καποια ανακοινωση για συμπληρωματικους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. K. Γιώργο καλησπέρα.
    θα 'ηθελα να ρωτήσω κι εγώ αν έχω πιθανότητες να περάσω κι εγώ φέτος . Είμαι απο ΓΕΛ Α/Α 20 ΣΕΛ. 16 κατηγορία τριτέκνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βλέπω δύσκολο. Έρχεσαι 121η στην κατάταξη και θα πρέπει για να εισαχθείς να πάρουν 335 πλοιάρχους

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ πολύ! !

      Διαγραφή
  70. Μήπως ξέρει κανένας αν θα πάρουν 'μηχανικούς συμπληρωματικούς' είμαι με το 2% 21520 μορια τριτεκνος και από ότι είδα είμαι 2ος στην γενική κατηγορία και 1ος στους τριτεκνους αν κάποιος ξέρει με σιγουριά ας απαντήσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη, μέχρι στιγμής καμία επίσημη πηγή δεν έχει ανακοινώσει οτιδήποτε για συμπληρωματικούς.
      Όμως εσύ έρχεσαι 2ος στη γενική κατάταξη. Αυτό σημαίνει πως επειδή προέρχεσαι από ΕΠΑΛ, αρκεί να πάρουν 19 μόνο συμπληρωματικούς μηχανικούς για να μπορέσεις να εισαχθείς.
      Σου εύχομαι καλή επιτυχία.

      Διαγραφή
  71. Καλησπέρα σας κ.Γιώργο θα ηθελα να σας ρωτήσω εαν εχω πιθανότητες για τους συμπληρωματικόυς...πλοιαρχων Α/α 98 σελ 2 (πρωτη επιλογη) ΓΕΛ και μηχανικων Α/α 59 σελ 36 σας ευχαριστω πολυ για το χρονο σας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη στη γενική κατάταξη έρχεσαι 108ος στους πλοιάρχους και 70ος στους μηχανικούς.
      Για να μπεις πλοίαρχος πρέπει να πάρουν 299 πλοιάρχους. Για τους μηχανικούς θα πρέπει να πάρουν 194.
      Είναι κάπως δύσκολα τα πράγματα

      Διαγραφή
  72. Καλησπερα κ.Γιωργο.Εγω ειμαι Α/Α 56 στην πρωτη σελιδα στους πλοιαρχους και στους μηχανικους ειμαι Α/Α 29 στην 36η σελιδα απο οπου ξεκινανε οι μηχανικοι.Πιστευετε πως εχω καποια ελπιδα να μπω σε μια απο τις 2 επιλογες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παναγιώτη στη γενική κατάταξη έρχεσαι 53ος στους πλοιάρχους και 23ος στους μηχανικούς.
      Για να μπεις πλοίαρχος πρέπει να πάρουν 148 πλοιάρχους. Για τους μηχανικούς θα πρέπει να πάρουν 63. Υπομονή

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω πολυ κ.Γιωργο!Να σαι καλα!

      Διαγραφή
  73. Γεια σας κ.Γιωργο.Συγχαρητηρια για τον γιο σας κ καλη σταδιοδρομια
    Θα ηθελα να ρωτησω για το παιδι αν εχει πιθανοτητες για πλοιαρχος
    Ειναι σελιδα 30 και α/α 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ετοιμάζει από τώρα τα πράγματά της γιατί είναι 13η στη γενική κατάταξη των Ναυτικών Λυκείων και αν πάρουν 25 συμπληρωματικούς πλοιάρχους θα μπει και η Θεοδώρα. Καλές θάλασσες.

      Διαγραφή
  74. Καλησπέρα και από εμένα κ.γιωργο. είμαι ο Βασίλης σελ 47 ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ Κατηγορία: πολύτεκνοι. Από γελ..ήμουν 3ος στη σειρά, με τους επιλαχόντες. Πήγα 2ος καθότι στη κατηγορία μας πήρε 1 άτομο από επιλαχόντες..έχω δηλώσει Ασπρόπυργο ως επιλογή.....τι ελπίδες υπάρχουν και αν υπάρχουν για μηχανικούς συμπληρωματικους? ..Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη έρχεσαι 2ος στους πολυτέκνους οπότε για να μπεις αρκεί να πάρουν 41 συμπληρωματικούς μηχανικούς. Καλή επιτυχία.

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστώ πολύ.
      Αλλά το 41 από που προκύπτει? Θέλω να πω πως βγαίνει αυτός ο αριθμός?

      Διαγραφή
  75. Καλησπέρα, επειδη δεν γνωρίζω
    μπορει καποιος να μου απαντησει σε κατι απο τα 3 παρακατω(οτι γνωριζει ο καθε ενας);
    1.σαν νεος επιτυχων στην αεν,αν θελω να μεινω εντος των εστιων της σχολης, α)τι πρεπει να εχω μαζι μου απο ρουχα β)απο εξοπλισμο π.χ. σεντονια κλπ γ)κατι αλλο συγκεκριμενο;
    2.τα λαπτοπ στις σχολες χρειαζονται; αν οχι, επιτρεπονται στις εστιες;
    3.πως ειναι η ΣΧΟΛΗ ΑΕΝ ΚΡΗΤΗΣ και κυριως ΟΙ ΕΣΤΙΕΣ της;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ρωτήσεις τη γραμματεία της ΑΕΝ που έχεις περάσει.
      Από εκεί θα έχεις την πιο υπεύθυνη απάντηση διότι δεν ισχύουν σε όλες τις ΑΕΝ τα ίδια πράγματα

      Διαγραφή
    2. ρωτησα αλλα δεν... βρηκα την ανταποκριση που περιμενα χαχαχαχαχαχα
      μπορειτε να μου πειτε καποια βασικα-στανταρ;
      εστω και πιθανων λαθος;να χω μια ιδεα

      Διαγραφή
  76. Ο γιος μου είναι ΑΑ 42 σελιδα27

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο γιος σας είναι 42ος στην κατάταξη και θα μπει αν πάρουν 80 συμπληρωματικούς πλοιάρχους.

      Διαγραφή
  77. Καλημέρα κυριε Γιωργο. Λεγομαι Κατερινα κ θέλω να ρωτήσω για τον γιο μου. Είναι στην σελιδα 61 Α/Α19. Εχει νομιζετε ελπιδες;Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κα Κατερίνα ασφαλώς και έχει ελπίδες αφού είναι 12ος στην κατάταξη και για να μπει αρκεί να πάρουν 23 επιλαχόντες μηχανικούς μόνο

      Διαγραφή
  78. Σας ευχαριστώ πάρα πολυ. Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Κυριε γιωργο η αναστασια ειμαικαλημερα σας θα ηθελα να μου πειτε κι εμενα καλες θαλασσες!! Γιατι σας εμπιστευομαι απολυτα σας ευχαρισω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία με κολακεύει ιδιαίτερα η εμπιστοσύνη που μου δείχνεις.
      Προφανώς θα έχεις αντιληφθεί ότι χαίρομαι κι εγώ μαζί με τα παιδιά όταν έχω γι αυτούς καλά νέα.
      Όταν όμως τα νέα δεν είναι ευχάριστα, τότε προσπαθώ να τους ενθαρρύνω για να μπορέσουν να συνεχίσουν και να μη το βάλουν κάτω.
      Τις τελευταίες μέρες όπως θα πρόσεξες είναι πάρα πολλά τα παιδιά και οι γονείς που μου απευθύνονται διότι αγωνιούν.
      Εγώ προσπαθώ να απαντώ όσο γίνεται πιο αναλυτικά στον καθένα ξεχωριστά για να τον κατατοπίσω όσο μπορώ καλλίτερα παρόλο που πολλές φορές τα ερωτήματά τους δεν τα διατυπώνουν με σαφήνεια.
      Μολονότι ο χρόνος μου δεν είναι απεριόριστος προσπαθώ να απαντώ σε όλους και να μη τους αφήσω παραπονεμένους.
      Όλα τα παιδιά που ζητούν τη γνώμη μου τα βλέπω σαν δικά μου παιδιά και γι αυτό στέκομαι κοντά τους όλες τις ώρες της μέρας και της νύχτας.
      Αναστασία είσαι το μόνο παιδί που με τα μηνύματά σου όλες αυτές τις μέρες έκανες πιο ζεστή την επικοινωνία μας.
      Η σκέψη μου θα σε συνοδεύει και θα χαρώ κι εγώ όπως και η οικογένειά σου την επιτυχία σου την οποία θεωρώ βέβαιη.
      Καλές θάλασσες ...καπετάνισσα !!!

      Διαγραφή
  80. Παντα θα σας εχω μεσα στην καρδια μου και ποτε δεν θα ξεχασω ποσο πολυ με βοηθησατε σας ευχουμε σεεσας καιστην οικογενεια μας τα καλυτερα ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Γεια σας κυριε Γιωργο το παιδακι μου εχει ΑΑ26 σαλ36 υπαρχουν πιθανοτητες? ευχαριστω πολυ καλες θαλασσες στο παιδακι σας και παντα καλα να μαθαινετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Σωτήρης είναι 20ος στην κατάταξη. Αν πάρουν 55 συμπληρωματικούς μηχανικούς, τότε θα περάσει. Εύχομαι καλά αποτελέσματα.

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστω πολυ μακαρι να ειναι θετικα γιατι το θελει παρα πολυ

      Διαγραφή
  82. Καλησπέρα, κ. Γιώργο είμαι στην σελίδα 2 Α/Α 107.Τι πιθανότητες έχω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιχάλη είσαι 135ος στη γενική κατάταξη. Άρα για να περάσεις θα πρέπει να πάρουν 374 συμπληρωματικούς πλοιάρχους.

      Διαγραφή
    2. Άρα είναι δύσκολα τα πράγματα. Ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  83. Γεια σας κύριε Γιώργο,ειμαι στην σελιδα 1 Α/Α 12 τι πιστεύεται;θα μπω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα είσαι 8η στην κατάταξη και αρκούν 21 συμπληρωματικοί πλοίαρχοι για να εισαχθείς.
      Καλές θάλασσες παιδί μου.

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστώ πολυυ

      Διαγραφή
  84. Καλησπέρα!οι συμπληρωματικοι θα βγουν σύντομα; εγώ είμαι στην δεύτερη σελίδα Α/Α 92... ας μου απαντήσει κάποιος.. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη είσαι 99η στην κατάταξη και θα πρέπει να πάρουν 274 πλοιάρχους για να μπεις.

      Διαγραφή
    2. άρα είναι δύσκολο να μπω ως συμπληρωματικη;

      Διαγραφή
  85. Καλησπερα.Η κορη μου εχει κανει αιτηση μεταγραφης.Ποτε θα μπορεσει να φοιτησει στην σχολη που ζητησε την μεταγραφη;Και μεχρι τοτε θα πρεπει να παραμεινει στην τωρινη σχολη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα παραμείνει στη σχολή και θα φοιτά κανονικά μέχρι να βγει η απόφαση για τις μετεγγραφές.

      Διαγραφή
    2. Για να γίνουν οι μεταγραφές πρέπει πρώτα να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες με την εισαγωγή των σπουδαστών.
      Πέρυσι υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση λόγω συμπληρωματικών και στη συνέχεια με επιλαχόντες επί των συμπληρωματικών. Γι αυτό η ανακοίνωση βγήκε στις 22 Δεκεμβρίου.
      Φέτος που εκτός των συμπληρωματικών θα έχουμε και τη λειτουργία της ΑΕΝ Καλύμνου, η καθυστέρηση ενδεχομένως να είναι μεγαλύτερη.
      Μέχρι να διενεργηθούν οι μεταγραφές οι σπουδαστές πρέπει να φοιτούν ανελλιπώς στην ΑΕΝ που έχουν εισαχθεί. Διαφορετικά θα παίρνουν απουσίες που αν είναι πάνω από 68 ώρες θα χάσουν το εξάμηνο.

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα Σας,είμαι στην αεν Πρέβεζας και έχω δηλώσει μεταγραφή για αυτή του Ασπροπύργου!Επειδή την έχω δηλώσει πριν την έναρξη της φετινής περιόδου (είμαι διετής )μου είπαν από την γραμματεία ότι όλες εγκρίνονται και πως έχω και τα κριτήρια!έχετε ακούσει κάτι διαφορετικό για φετος;για παράδειγμα ότι ο Ασπρόπυργος δεν θα δεχτεί μεταγραφές ;
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ

      Διαγραφή
    4. Όχι δεν έχει ακουστεί κάτι τέτοιο

      Διαγραφή
  86. Καλημέρα Κ Γιώργο μήπως γνωρίζεται αν παρόν συμππληρωμαυικους εγώ είμαι σελίδα 1 ΑΑ22

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο υποψήφιος της σελίδας 1 με Α/Α 22 έχει εισαχθεί στους μηχανικούς ως επιλαχών. Άρα η πληροφορία που έδωσες είναι λανθασμένη. Γράψε πάλι τη σωστή θέση που βρίσκεται το όνομά σου.
      Τώρα για το αν πάρουν συμπληρωματικούς, όλοι αυτό κουβεντιάζουμε όπως θα έχεις αντιληφθεί υποθέτω.

      Διαγραφή
    2. Αν δεν πάω για εγγραφήμιχανηκος εχω ελπίδες για εμποροπλοιαρχων

      Διαγραφή
    3. Παιδί μου αν κατάλαβα καλά έχεις εισαχθεί ως επιλαχών στους μηχανικούς.
      Αυτό σημαίνει ότι το όνομά σου έχει τώρα πια αφαιρεθεί από τη λίστα των επιλαχόντων και επομένως δεν μπορείς να έχεις συμμετοχή σε καμία άλλη επιλογή.
      Αν σε ενδιαφέρει η ειδικότητα του μηχανικού (που σε ενδιαφέρει αφού εσύ τη δήλωσες), πρέπει να πας στη Χίο το αργότερο μέχρι τις 30 Οκτωβρίου να εγγραφείς αλλιώς δεν θα έχεις άλλη ευκαιρία.

      Διαγραφή
  87. Καλησπέρα κ Γιώργο. Ξέρετε αν είναι πιθανό να πάρουν πάνω από 50 μηχανικούς
    ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τους συμπληρωματικούς δεν έχω καμία πληροφόρηση.

      Διαγραφή
  88. Σελίδα 55 α/α 115 ....πόσους μηχανικούς πρέπει να πάρουν? Ας μου πει κάποιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Καλησπέρα Κ Γιώργο αν πάω φέτος μηχανικός του χρόνου μπορο να δωσο πλοιαρχων ε
    Υχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικό μου φαίνεται. Όμως καλού κακού πάρε τηλέφωνο την Διεύθυνση εκπαίδευσης στο 2131374547 για να είσαι σίγουρος.

      Διαγραφή
  90. Καλησπέρα. Είμαι 1ος α/α στην ΔΕΥΤ ΓΚ:ΕΠΑΛ ΜΗΧ...ΔΙΟΙΚ.ΥΠ.(2%) ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ σελίδα 25 Πλοιάρχων (πρώτη μου επιλογή) και 2ος α/α σελίδα 59 Μηχανικών (δεύτερή μου επιλογή).Πιστεύετε ότι θα μπω; Και πως θα το μάθω αν ξαναανακοινωθεί κάτι; Ενημερωνόμαστε μόνο από εσάς και φοβόμαστε μήπως μπούμε και δεν το μάθουμε έγκαιρα με κίνδυνο να χάσουμε τις προθεσμίες εγγραφών... Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαράλαμπε έρχεσαι 14ος στους πλοιάρχους και 9ος στους μηχανικούς. Για να εισαχθείς θα πρέπει να πάρουν 169 πλοιάρχους η 107 μηχανικούς.
      Για να ενημερώνεσαι μπορείς να μπαίνεις στο panelladikes24. Οποιαδήποτε σχετική ανακοίνωση θα μπορέσεις να την πληροφορηθείς έγκαιρα.

      Διαγραφή
  91. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Καλησπέρα..ο γιος μου είναι στη σελ63
    και 18 Α/Α ...και ο βαπτιστήρας μου στη σελ53 και 25 Α/Α και οι δύο για μηχανικοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Δύσκολα τα πράγματα κυρία Κατερίνα. Για να μπει ο Παναγιώτης πρέπει να πάρουν 259 μηχανικούς και για το Γιώργο χρειάζεται να πάρουν 1266 μηχανικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Σας ευχαριστώ κύριε.Γιωργο για τον χρόνο σας....
    καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Καλησπερα κ Γιωργο. Ονομαζομαι Παναγιωτης και ειμαι στην δευτερη σελιδα,
    Α/Α 85 επιλαχων για πλοιαρχος.Τι πιθανοτητες εχω σαν συμπληρωματικος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παναγιώτη έρχεσαι 91ος στη σειρά και για να εισαχθείς θα πρέπει να πάρουν 252 πλοιάρχους.

      Διαγραφή
  96. ΚΥΡΙΕ ΓΙΩΡΓΟ Η ΚΌΡΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Α/Α 2 ΣΤΗΝ ΣΕΛΊΔΑ 29 ΕΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΥΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Καλησπέρα ειμαι μητερα διδύμων αγοριών ο ένας πέρασε νοσηλευτική γιαννενα και ο άλλος ειναι ενατος επιλαχων στους μηχανικούς απο γελ δυστυχώς δεν τον πήραν και περιμενουμε τους συμπληρωματικούς δηλωσε αεν μακ και ο άλλος γιος μου ζήτησε μεταγραφη για θεσ/νικη για να είναι στην ίδια πόλη την οποία δεν πήρε γνωρίζει κανεις στη ένσταση τι πρεπει να γράψω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Κ Γιώργο καλημέρα ήθελα να μου πεις τελειώνοντας την σχολή μηχανικός εκτός από τα καράβια που μπορώ να δουλέψω και αν θέλω να κάνω μεταπτυχιακό πια χώρα επιλογής ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή