Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016

Στην τελική ευθεία για τα αποτελέσματα των ενστάσεων για τις Μετεγγραφές Φοιτητών 2016

Αποτέλεσμα εικόνας για αποτελέσματα των ενστάσεων για τις Μετεγγραφές Φοιτητών 2016To panelladikes24 κοντά στους φοιτητές


Τα αποτελέσματα των ενστάσεων που έχουν υποβληθεί για τις Μετεγγραφές Φοιτητών ακαδημαϊκού έτους 2016-2017 θα ανακοινωθούν σύντομα και σε κάθε περίπτωση πριν το τέλος του μήνα Νοεμβρίου.

Το panelladikes24 παρακολουθεί το θέμα και θα ενημερώσει άμεσα για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Δείτε επίσης:


Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Μετεγγραφές Φοιτητών.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


424 σχόλια:

  1. Υπηρξε καποιο νεο για τους φοιτητες οπου εχουν 4 μορια μόνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και για τους 5 υπαρχει καποιο νεο paneladikes 24 ,ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπομονη παιδια θα μαθουμε συντομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάλλον την άλλη βδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παιδια μηπως γνωριζει κανεις ποσες απο τις περσινες ενστασεις γινανε δεκτες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παιδια περσι γινανε λιγες ενστασεις δεκτες..εμενα ας πουμε με 5 μορια δεν ειχε γινει δεκτη

      Διαγραφή
  6. μαλλον ολες οι 5 και ανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. εκτος απο αρχιτεκτονικη εμπ

      Διαγραφή
    2. Το θεμα ειναι οτι φετος ημασταν πολλοι περισσοτεροι απο περισυ αυτοι που καναμε αιτηση

      Διαγραφή
    3. ισχυει γι αυτο θα περιοριστουν στους 5 και ανω φετος αιτηθηκαν πρα πολλα παιδια με 3,4 η και 1,2 με ενσταση

      Διαγραφή
    4. Δηλαδη πιστευεις οτι αυτοι που εχουν 5 μορια θα παρουν?

      Διαγραφή
    5. δεν αποκλειεται τιποτα και για τους 4 μπορει να μεταγγραφοτν και αυτοι

      Διαγραφή
    6. δεν ξερω τιποτα αυτο αναμενεται ειναι το λογικο ευχομαστε να ικανοποιηθουν οι περισσοτεροι

      Διαγραφή
    7. εσεις ποσα μορια εχετε?

      Διαγραφή
  8. Εμένα μου είπαν ότι θα εξεταστουν όλες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμένα μου είπαν ότι θα εξεταστουν όλες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κι εγω ευχομαι να γινουν ολες δεκτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να γίνουν όλες δεκτές για να ηρεμησουν παιδιά κ γονείς. Γιατί πολύ άγχος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτο θελω να ειναι το Χριστουγεννιατικο δωρο μου πολλα ζηταω? :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΧΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΩΡΟ

      Διαγραφή
    2. Νομιζω πως θα αρχισω να πιστευω στον Αη Βασιλη ;ρ

      Διαγραφή
  13. Είμαι μαμά και περιμένω με αγωνία τα αποτελέσματα, εύχομαι μέσα από την καρδιά μου αυτό να είναι το Χριστουγεννιατικο δώρο για όλα τα παιδιά!!! Το ένστικτο μου λέει ότι θα έχουμε αίσιο τέλος, θετική σκέψη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ μαμά είμαι και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά για τα παιδιά μας, και θα πάρουμε το καλύτερο Χριστογεννιάτικο δώρο ever....!!!!! Ο Θεός κοντά στα παιδιά μας.

      Διαγραφή
    2. Ακριβώς έτσι η Παναγία μαζί τους, δε κάθε βήμα τους,μην τους κόψουν τα φτερά!!! Πέτυχαν στις πανελλήνιες, μην τους στέρηση τις σπουδές,λόγω οικονομικής κρίσης!!!

      Διαγραφή
  14. Παιδια ξερει κανεις αν εχουν πιθανοτητες γενικα αυτοι με τα 4 μορια ;;;
    Ας απαντησει καποιος λιγο πιο υπευθυνα χωρις ικασιες...ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτο εξαρτάται απο την σχολη πόσες θέσεις θα εχει κενές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν υπαρχουν κενες θεσεις οι θεσεις που δινουνται στις ενστασεις ειναι αλλε νεες επιπλεον θεσεις

      Διαγραφή
    2. Οι θεσεις της σχολης καλυφθηκαν ηδη απο τις μετεγγραφες

      Διαγραφή
    3. Ωραια,η κυβερνηση γενικα εχει σκοπο να δωσει μετεγγραφες φετος ;
      Θελει να βοηθησει τους φοιτητες ; Εχουμε δηλαδη εμεις πιθανοτητες με τα 4 μορια αυτο ρωταω εν ολιγης.

      Διαγραφή
    4. ΕΔΩ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟΥΣ 5 ΚΑΙ ΑΝΩ
      ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 4

      Διαγραφή
  16. Γιατί αυτοί που έχουν 4 μόρια δεν δικαιούνται ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΛΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ
      ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ 1 ΚΑΙ2
      ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΣ ΜΗΝ ΕΒΑΖΑΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ
      ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΜΟΡΙΟ

      Διαγραφή
  17. Κανα νεο για τις κατ εξαιρεση μεταγραφες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αδερφε αν μαθεις τιποτα γραψτο εδω..να δουμε τι θα γινει..

      Διαγραφή
  18. ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΣΕΡΡΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕ 5 ΜΟΡΙΑ;; ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΚΤΕΛ ΤΙ ΝΑ ΝΟΙΚΙΑΣΩ ΕΚΕΙ. ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΟΙΚΟΝΙΜΙΚΑ. ΠΕΡΥΣΙ ΠΩΣ ΠΗΡΑΝ 8 ΑΤΟΜΑ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΤΑ ΤΕΙ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. παιδια προφανως και θα δεκτουν και ατομα με μορια 1 ή 22 εαν υπαρχει πραγματικο προβλημα.ετσι παει.μακαρι να τους δεχτουν και ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μακαρι να μας βοηθησει η ΠΑΝΑΓΙΑ και να πανε ολλα καλα...να ζωγραφιστει η χαρα στο προσωπο μας ....μακαρι να γινουν θετικες οι ενστασεις και να παρουμε το καλυτερο δωρο που υπαρχει .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ποιο τέλος του μήνα;;;; ΕΛΕΟΣ!!!!!! Τι περιμένουν πια; Θα φάμε κι άλλη εβδομάδα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Παιδια μεσα στην αλλη εβδομαδα θα εχουμε αποτελεσματα!!!Καλη επιτυχια σε ολους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο Θεός να βάλει το χεράκι του ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ας μας κάνουν το πιο ωραίο Χριστουγεννιατικο δώρο, τους παρακαλούμε πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. το καλύτερο χριστουγενιάτικο δώρο best ever please.. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΜΑΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πριν απο λιγο σε τ/φ επικοινωνια σε 2 διαφορετικα νουμερα μου ειπανε για την αλλη εβδομαδα χωρις να προσδιοριζουν ημερα η ημερομηνια
    αυτα
    τους βαρεθηκα και ουτε ξαναπερνω τ/φ
    καλη επιτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπομονή, φτάσαμε στο τέλος κι ο Θεός βοηθός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δευτερα τριτη θα βγουν απο εγκυρη πηγη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι φιλε και εγω πηρα γραμματεα του διευθυντη εκει , που μιλαω συνεχεια και γνωριζει και μου ειπε ειναι σιγουρο δευτερα η τριτη , με μια μικρη επιφυλαξη .. επισης για τα 4 μορια που εχω επειδη με ρωτησε αποτι καταλαβα ειναι αβεβαιο δεν μπορει να γνωριζει σιγουρα αλλα αποτι καταλαβα αυτοι που εχουν ιδια μορια με αυτον που μπηκε τελευταιο ( στην δικια μου σχολη 5 ) θα την παρουν σιγουρα αποτι εκοψα απο την αντιδραση..τωρα εμεις με τα 4 αποτι καταλαβα αναλογα με την επιτροπη.Και να ξερετε οτι εγινε δικαστηριο το οποιο κινησαν οι πρυτανεις ετσι ωστε να μην παιρνουν παραπανω απο το 15% και τους δικαιωσε το ΣΤΕ που οι περισσοτεροι πρυτανεις ανηκουν σε νεα δημοκρατια και πασοκ , και αν ειδατε βγηκαν και μετα οι νεοδημοκρατες βουλευτες και ειπαν να τα παρετε τα παιδια φετος και κατι τετοια για τα ματια του κοσμου.... Αν μου την κατσουν εμενα αυτοι που να μου κοπει το χερι δεν θα τους ψηφισω μεχρι να πεθανω.Για τα κομματικα τους συμφεροντα θυσιαζουν και την μανα τους και το ΔΙΚΟ μας ΜΕΛΛΟΝ..ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ!

      Διαγραφή
  29. Να ρωτησω.... ας πουμε οτι λενε οτι εγκρινονται τα 6 μορια μετεγγραφης.... θα περασουν ΟΛΟΙ οσοι εχουν τα 6 μορια ή θα υπαρχουν και καποιοι των 6 μοριων που δεν θα περασουν? ευχαριστω προκαταβολικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αν πουν οτι εγκρινονται τα 6 μορια μετεγγραφης για το τμημα σου τοτε θα περασουν ολοι με τα 6 μορια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. τα 5 μορια θα τα παρουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γεια σας αγαπητοί φίλοι,
    Να κάνω μια παρατήρηση, πολλοί άνθρωποι χρειάζονται χρήματα για να χρηματοδοτήσει κάθε λογής πράγματα ή να έχουν οφειλές, στην πραγματικότητα σχεδόν όλοι να είμαστε πιο ρεαλιστές. Στην περίοδο αυτή της πριν από κόμμα, προκειμένου να καταπολεμηθεί η φτώχεια και ο αποκλεισμός στον τραπεζικό τομέα, θα προσφέρουν δανείου-πίστωσης (άτομα, εταιρείες όπως ενώσεις) σε δυσκολία ή που επιθυμούν να βοηθήσουν να αντιμετωπίσει κάποια από τους οικονομικά προβλήματα ή να ξεκινήσετε μια επιχειρηματική δραστηριότητα. Έτσι που το έτος 2016 παίρνει πιο αγαπητούς τα όνειρά σας. Έτσι παρακαλώ ευγενικά επαφή μου με email αν σας ενδιαφέρει. Εδώ είναι η διεύθυνσή μου: cassandrabazarov@gmail.com
    Θα περιμένω mail σας για να πάρετε υπηρεσία.
    Τα λέμε σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αφησε μας ρε φιλε που θα παρουμε δανειο για να σπουδασουμε! Γιατι να παρουμε;Εχουμε τιποτα δουλειες που πανε καλα για να το εξοφλησουμε;Η θες να μας παρεις το σπιτι και εσυ;Δεν σφαξανε.

      Διαγραφή
  33. Τι πιθανότητες υπάρχουν για αυτούς με τα 6 μόρια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. τα 5 μορια θα τα παρουν ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. εχει κανενας καποιο νεο:;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. αμα μια σχολη κλεισει στο 6 και εχεις 5 μορια θα τη παρεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. αν ας πουμε οτι ο τελευταιος της μετεγγραφης ειχε 6 μορια... τοτε η ΄΄βαση΄΄ θα παει 7 ή 5?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. σε εμένα η σχολή μου σταμάτησε να παίρνει στα 5 μόρια και έχω 5...όπως καταλαβαίνεται για μερικά μόρια πανελληνίων έχασα την θέση.Ελπίζω να την πάρω.Εύχομαι σε όλους καλή τύχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Παιδιά έχω 6 μόρια και η σχολή μου πήρε μέχρι 7 τει διοίκηση επιχειρήσεων Αθήνας και Πειραιά. Κ πέρασα Πάτρα...γνωρίζει κανείς εάν θα δεχτούν παραπάνω απο ένα φοιτητή? Γιατί έχω 6 μόρια κ μου φαίνεται άδικο να μην πάρω κ εγώ την μεταγραφή..απλά ακούω ότι θα πάρουν όσοι έχουν ισοβαθμία κτλπ κ δεν ξέρω καθόλου..καλή επιτυχία κ σε εσάς.οποιος γνωριζει κάτι για το ερώτημα μου ας μου απαντήσει παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Εχω 6 μόρια και στην σχολή μου πήραν μέχρι 7 υπάρχει περίπτωση να κατέβουν στα 6 μόρια και να δεχτούν φορητές?γιατί ακούω συνέχεια όσοι έχουν ισοβαθμία κτλο.καλή τύχη σε όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. paidia kserei kaneis posa paidia tha paroun sthn koinwnikh anthropologia sto padeio?? ta paidia me 4 moria tha paroun>>??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Παιδιά ξέρει κανείς για Μαθηματικο ΑΠΘ αν θα δεχτούν κατω απο 4 μορια,εστω και εμπειρικα να απαντηση καποιος....εχω 4 μορια και πηραν μεχρι 6,εχω πιθανοτητες τι πιστευετε ; Ευχαριστω πολυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Φίλε και εγώ για απθ μαθηματικό με 5 μόρια και πιστεύω είναι σχεδόν απίθανο να παω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε και εγω πέντε εχω λες να μην την πάρουμε ;

      Διαγραφή
    2. Γιατί είναι πολυζητητο το συγκεκριμένο τμημα και στη συγκεκριμένη πολη

      Διαγραφή
  44. Όλα για κάποιον λόγο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ρε παιδιά μπαίνω να συνδεθώ και μου λέει ότι δεν έχει βρεθεί κάποια οριστική στην αίτηση μου. Τι εννοεί με αυτό, ότι δεν έχω κάνει αίτηση ή οτι δεν έχει βγει ακόμα καποιο αποτελεσμα? ? Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αιτηση σχετικα με την ενσταση; κανονικα θα πρεπει να σου βγαζει "δεν εχετε επιλεγει για μετεγγραφη"

      Διαγραφή
    2. Δεν βγήκαν ακόμη τα αποτελέσματα

      Διαγραφή
  46. Μέσα στην εβδομάδα τα αποτελέσματα μόλις πήρα τλφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. που πηρες τηλεφωνο; στο υπουργειο παιδειας ή συγκεκριμενα στο τμημα μετεγγραφων;;

      Διαγραφή
    2. Στο υπουργείο Παιδείας.

      Διαγραφή
    3. οταν λες μεσα στην βδομαδα αποκλειουμε το σημερα;;;

      Διαγραφή
    4. Μάλλον, τι να πω?

      Διαγραφή
  47. Αυτό με το ότι δεν έχω επιλεγεί για μετεγγραφή μου το έβγαζε. Έκανα και εγώ ένα λάθος. Δεν πρόσεξα ποίους αφορά το σύστημα που πάτησα για να εγγραφώ. Τώρα που το ξαναείδα αφορούσε αυτούς με τις παθήσεις. Λογικά θα ανοίξει άλλο πεδίο για να βάλουμε τα δικά μας στοιχεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτε περιμένουν να τα βγάλουν μας κούρασαν !

      Διαγραφή
  48. Μόλις πήρα τηλέφωνο,συγκεκριμένα στο τμήμα των μετεγγραφών και έκανα την "κλασσική" πλεον ερώτηση πότε θα βγουν οι ενστάσεις και οχι μόνο δεν μου απάντησε αλλά μου είπε χαρακτηριστικά "να μην σκαλίζω καταστάσεις και κάθε πράγμα στον καιρό του!"
    Δεν έχω λόγια...νομίζω η κατάσταση μιλάει από μόνη της..ΕΛΕΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΕΟΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΦΡΑΠΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ?????? ΑΑΝΤΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΣΧΕΔΟΝ....... ΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΕΛΟΣ ΝΟΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΕΝΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ????? ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ.... ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΝΑΚΟΙΝ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗς ΗΜΕΡΑΣ ........... ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΘΑ ΞΑΝΑΒΡΩ ΤΟ ΤΗΛ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Απ' ότι έχω καταλάβει παρακαλάνε τους πρυτάνεις οι μεν των κεντρικών να δεχτούν πιο πολλούς και οι δε των περιφερειακών να αφήσουν τα παιδιά να φύγουν. Τώρα τι θα καταφέρουν….. Πάρτε όλοι τηλέφωνο να νιώσουν πίεση!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Παιδια υπαρχει καποιος που πιστευει οτι θα δωσουν μετεγγραφες και οτι πρεπει να ελπιζουμε...γιατι εγω δεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τελικά πότε θα βγουν τα αποτέλεσματα; μας εχει φαει η αγωνία...πρέπει να μάθουμε τι θα κάνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Απ' ότι κατάλαβα παρακαλάνε τους πρυτάνεις τους μεν των κεντρικών να δεχτούν περισσότερους φοιτητές και τους δε των περιφερειακών να αφήσουν τα παιδιά να φύγουν. Το τηλ είναι 210 344 3134. Πίεση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. παιδια εγω εχω παρει σε δυο ξεχωριστα τηλ απο αυτα που εχεισ το site των μετεγγραφων...και στα δυο μου ειπανε οτι σημερα η αυριο θα βγουνε τα αποτελεσματα....2103443469 & 2103443081....για παρτε κι εσεις να δουμε αν θα σας πουνε τα ιδια η αν λενε παλι ΟΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Εμένα μου είπαν σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Αν είναι δυνατόν, μας έχει φάει η αγωνία, παιδιά, γονείς, έλεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Στον πρώτο αριθμό :"Ο αριθμός που καλέσατε δεν λειτουργεί προσωρινά λόγω τεχνικών προβλημάτων"

    Απάντηση στον δεύτερο : " αύριο - μεθαύριο αναμένουμε αποτελέσματα "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ανεξαρτητα με το αν βγηκαν τα αποτελεματα μπορειτε να μπειτε κανονικα στη σελιδα που ειχατε κανει την αιτηση ? γιατι βαζω τα στοιχεια μου και μου γραφει οτι δεν αναγνωιζονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τωρα λεει οι εν εχω κανει αιτηση για μετεγγραφη και δεν μπορω να εχω προσβαση ! τελοσπανων ελπιζω να βγει ακρη ευχαριστω πολυ παρ ολα αυτα !

      Διαγραφή
  59. Ρώτησε κάνεις μέχρι ποσα μόρια θα δεχτούν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ρε παλικαρια και κοπελες, αφου κανεις δεν μπορει να προβλεψει αποτελεσματα σε ο,τι αφορα βαση,μορια κλπ, γιατι χαλιεστε και δεν περιμενετε να βγει η ανακοινωση επισημως; Ειτε σου πει καποιος θα σε παρουν, ειτε σου πει το αντιθετο τι νοημα εχει; Υπομονη και καλη μας επιτυχια σημερα/αυριο! Ο,τι και αν συμβει η ζωη συνεχιζεται και ολα γινονται για καποιο σκοπο! Καλημερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε αυτό ακριβώς υπομονή το λέει ξεκάθαρα μεσα στη βδομαδα.Αλλες χρόνιες περιμένανε Ιανουαριο και Φλεβαρη.Μην τρελαίνεστε

      Διαγραφή
  61. Αν είναι δυνατόν πόση ανευθυνότητα; Παίρνω κάθε μέρα τηλ (και σίγουρα όχι μόνο εγώ) και μου λένε συνέχεια αύριο, από εβδομάδα , μέχρι τέλος Νοεμβρίου κλπ . Δηλαδή τι περιμένουν; Τουλάχιστον να ξέρουμε τα αποτελέσματα να γνωρίζουμε τι θα κάνουμε στην πορεία της ζωής μας αρκετά έχουμε τραβήξει μέχρι τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτάνει ρε γκρινια,προκαλειτε άγχος και επιβάρυνετε την κατάσταση.27 οκτωβρη βγήκαν οι μεταγραφές και έχει περάσει ένας μηνας δηλαδή εσύ τι ήθελες να κάνουν σε δύο μέρες να τις βγάλουν αφού δέχονται συνεχώς πιέσεις και από παντού(πράγμα καλό για περισσότερους φοιτητές)Σκεψου ότι αυτή η αναμονή και η καθυστέρηση μπορεί να δικαιώσει πολύ παραπάνω φοιτητές.Και προς Θεού σιγά την καθυστέρηση που τα προηγούμενα χρόνια περιμέναν πέντε μήνες και βάλε.Υπομονη και καλή επιτυχία σε όλους εύχομαι.

      Διαγραφή
  62. Εμένα μου είπαν ότι για επαρχία πιο εύκολα παίρνεις, άρα εμείς που θέλουμε Θεσσαλονίκη θα την πατήσουμε. απογοήτευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Έχω κάνει και εγώ ένσταση..Έχω 5 μόρια συνολικά και θέλω για ΤΕΙ Πειραιά όπου ο τελευταίος μπήκε με 7 μόρια στις μετεγγραφες.. Είναι δύσκολο να με πάρουν έτσι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Τι να λέμε τώρα, όλοι υποθέσεις κάνουμε, θετική σκέψη κι όλα καλά να πάνε. Ας σκεφτούν ότι όλοι για κάποιο σοβαρό λόγο κάναμε ένσταση κι όχι για να περάσει η ώρα μας!!Με τέτοια οικονομικά όλοι αδυνατουν να σπουδαστών μακριά. Καλή επιτυχία παιδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Δν έχουμε κανένα νέο έτσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. για το τει πειραια που λες μηπως για το τμημα δοιηκηση επιχειρησεων? γιατι κ εγω για τει πειραια εχω κανει ενσταση κ εχω 6 μορια κ ο τελευταιος μπηκε με 7....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. και εγω τει πειραια θελω και εχω χασει την μεταγραφη ασχετως αν ειχα 7 μορια...για να δουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΡΕ παιδια λετε ολοι για μορια για τις ενστασεις..δηλαδη αυτο που γραφουμε στην ενσταση δεν το κοιτανε?...τσαμπα το γραφουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι μπορεί να εχεις γράψει δηλαδή ? ορφανος είμαι τα λεει στα μόρια λεφτα δεν έχω το λέει στα μόρια αδέρφια έχω το λεει στα μόρια τι να διαβάσει ο αλλος ?

      Διαγραφή
    2. φιλε δεν ειναι ετσι ακριβως..δεν ξερεις τι μπορει αν εχει καθε οικογενεια!!..υπαρχουν θεματα τα οποια δεν συμπεριλαμβανονται..Και θα σου πω ακριβως τι εννοω...στα κρητιρια που μπορω να βαλω εχω 1)Τριτεκνος 2)Αδερφη που σπουδαζει 3)Οικονομικα...6 μορια!!...Ομως ρε φιλε εχω χωρισμενους γονεις (πουθενα δεν υπαρχει κρητιριο)..Μονο η μητερα μου μας συντηρει εν μερη..τρια παιδια..2 φοιτητες (εμενα σερρες,την αδερφη μου αθηνα)..επισης το τριτο παιδι ειναι μικρος....εχει μαθησιακες δυσκολιες,ειναι 10 χρονων,και απο τα 6 του χρειαζεται μαθημα,και συνεχιζει εννοειτε..Βαλε και αλλα εξοδα...η μητερα μου αποταν χωρισε επρεπε καπου να μεινει με εμας..βρηκε σπιτι να νοικιασει.βαλε κιαλλα εξοδα!!Αυτα φιλε μου δεν τα βλεπει κανεις..Κανεναν δεν νοιαζει....δεν υπαρχουν μονα οσα φαινονται..υπαρχουν και αλλα τοσα απο πισω!!...Ειχα γραψει πιο πανω,πριν μερες,οτι μας κατευθυνουν για τις μετεγγραφες...Και αυτο εννοουσα..εγω λοιπον δεν υπαρχει περιπτωση να την παρω οπως φαινεται με 6 μορια για αθηνα,οταν υπαρχουν παιδια με 7 που δεν πηραν..Εγω φιλε μπορει και να μην σπουδασω εξαιτιας τους!

      Διαγραφή
    3. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου... Πουθενά δεν υπάρχει κριτήριο για χωρισμένους γονείς, δυστυχώς, και αυτό φυσικά θα πρέπει να το δουν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ...

      Διαγραφή
  69. Και εγω για τει αθηνας ή πειραια εχω δηλωσει με επτα μορια και αποκλειστηκα απο την μετεγγραφη η αγωνια εχει κορυφωθει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ναι παιδιά διοίκηση επιχειρήσεων είμαι για τει Πειραιά και για τει Αθήνας έχω κάνει και έχω 5 μόρια..δεν παίζει να την πάρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. αν θα παρουν 5 γενικα θα τους παρουν ολους ολοι τι ιδιο προβλημα εχουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Όλοι να πάρουν μετεγγραφη, οι περισσότεροι δεν μπορούν να σπουδασουν μακριά, ας το καταλάβουν επιτέλους, έχουν σπάσει τα νεύρα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Πηρα τηλ σημερα και μου ειπαν οτι οσοι ισοβαθμησαν με τον τελευταιο θα παρουν.
    Τωρα αν αυτο αλλαξει δεν ξερω αλλα θελω να πιστευω οτι θα παρουν και ατομα με λιγοτερα μορια....πειτε και εσεις την γνωμη σας...και παρτε οπως και δηποτε τηλ παιδια και να τους πειτε να δεχτουν φοιτητες με λιγοτερα!!!!! 2103443081 και 2103443469 ΟΛΟΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω που πηρα στο 2103443134 μ ειπαν πως δεν εχει παρθει υπουργικη αποφαση που ειναι και το πιο λογικο αφου δν εχουν βγει ακομα τα αποτελεσματα

      Διαγραφή
    2. Ναι φιλε εχεις δικαιο !!!! Ολοι τηλεφωνο παιδια ζαληστε τους και πειτε τους να παρουν και τα παιδια με τα 4 μορια ,να παρουν ολοι μετεγραφη !! Τηλεφωνο ολοι μπας και κανουμε κατι !!!!

      Διαγραφή
    3. Παδια παρτε τηλεφωνο και πιεστε τους μην καθεστε ετσι εγω παιρνω καθε μερα,αν θελετε να γινει κατι μην περιμενετε,ενεργηστε !!!

      Διαγραφή
  74. Ρώτησε κάνεις για αυτούς με τα 5 μόρια; καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Πήρα τηλέφωνο σε όλα τα νούμερα δεν ξέρουν ακόμη τίποτα, έλεος πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Αυτη η καθυστερηση μπορει να ειναι και για καλο.. Ας βαλεις η παναγια το χερι της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ola ta paidia prepei na paroun mwtegrrafi as kanei kati kapoios en to mmetaksi 32 bouleytes exoun katathesei erotima pros ton upourgo gia tis enstaseis kai den exei apantisei akoma ti protithete na kanei.an einai dunaton eleos pia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. σκέφτομαι οτι με τα τηλεφωνα τελικά δεν κανουμε κατι και απ"οτι φαίνεται δεν εχουμε κατι στα χερια μας , μηπως πρεπει να αρχισουμε να στελνουμε email στο υπουργειο για να πιεστουν λιγο κι αυτοι ? ή να πάμε ολοι μας απο εκει για να μας τα πουνε προσωπικώς? τι λετε κι εσεις ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Μόλις μου είπαν από το υπουργείο ότι θα πάρουν μάλλον αυτοί που ισοψηφουν. Εγώ έχω 4 μόρια κι η βάση είναι 5, οπότε τζίφος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ποιο πηρες τηλεφωνο;

      Διαγραφή
    2. Δλδ ο τελευταίος που πήρε με 6 Αυτός Που Έχει 5 δε θα πάρει?

      Διαγραφή
    3. Αν ειναι οπως λενε ολοι ετσι φαινετε...Δηλαδη να μην σπουδασουμε....εγω εχω 6 μορια και οτελυταιος μπηκε με 7...Αρα εγω τελειωσα..δεν θα σπουδασω!!Μοραβο τους!Τους ευχαριστω πολυ!!..

      Διαγραφή
    4. Αυτό ήθελα να ρωτήσω, εφόσον το 5 είναι η βάση;

      Διαγραφή
    5. Ε βέβαια αν δεν έχεις μέσον δε μπορείς να κάνεις τίποτα....λες κ τους νοιάζει αν μπορείς να πας σε άλλη πόλη ή όχι

      Διαγραφή
  80. ola ta paidia prepei na paroun mwtegrrafi as kanei kati kapoios en to mmetaksi 32 bouleytes exoun katathesei erotima pros ton upourgo gia tis enstaseis kai den exei apantisei akoma ti protithete na kanei.an einai dunaton eleos pia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Πήρα πριν και μου ειπε άμα δεν βγουν το απόγευμα θα βγουν μέχρι αύριο το πρωί! Και επίσης είπε πως σιγουρα θα πάρουν τις ισοβαθμίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μονο τις ισοβαθμιες ή σιγουρα τις ισοναθμιες και μπορει και αλλους?

      Διαγραφή
    2. Μάλλον το πρώτο αλλά σίγουρα δεν ξέρει κανένας

      Διαγραφή
    3. Αν δεν ξέρουν σίγουρα να μην δίνουν απαντήσεις κι απογοητευουν τα παιδιά.

      Διαγραφή
  82. Να τους πάρουν όλους, πριν δύο χρόνια με το νόμο Λοβερδου πήραν οι περισσότεροι αν όχι όλοι. Τώρα δεν μπορούν να το κάνουν ? Οι οικογένειες αδυνατουν να σπουδασουν τα παιδιά μακριά, ας το πάρουν χαμπάρι πιαααααα! Κι εμείς που έχουμε 4 μόρια δεν είμαστε πλούσιοι!!! Αντε πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Έχω μια απορία τις ενστάσεις και τις κατ' εξαίρεση μετεγγραφές τις διαβάζουν ή μόνο τα μόρια που εχουμε βλέπουν?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για να λενε μονο αυτοι με ισοβαθμια,δεν διαβαζουν τιποτα!!!

      Διαγραφή
    2. Εχω παρει σε 6 τηλεφωνα...οσα το εχουν σηκωσει δεν μου εχουν πει για την ισοβαθμια τιποτα!!..Μου λενε οτι δεν υπ;ρχει νεοτερο..και ρωταω τιποτα απολυτως?Και μου λενε οχι....Σε οσους θελουν απαντανε?

      Διαγραφή
    3. Και πες ο τελευταίος είχε 6 και δεν έχει άλλους που έχουν 6 αυτους που έχουν 5 θα τους πάρουν όλους Δλδ?

      Διαγραφή
    4. Αυτα για την ισοβαθμια. Σου λενε??

      Διαγραφή
    5. oxi oti den 3eroun tipota autoi kai perimenoyn ton ypourgo na apofasisei

      Διαγραφή
    6. Και πως βγήκε ξαφνικά αυτό με τις ισοβαθμίες; Μήπως τους έκραξαν, γιατι αυτό έχουν σκοπό να κάνουν στα μουλιχτά...; Λέω εγώ τώρα...

      Διαγραφή
  84. Παιδια με ανησυχεί κατι ... Εγω στην ενσταση μου δεν ανέφερα πως η βάση της σχολής μου ειχε 5 μόρια και εγω το ιδιο αλλα δεν μπηκα λογο μορίων εισαγωγής εχω αναφέρει πως εχω 5 μόρια αλλα στην συνεχεια της ένστασης έγραψα τους λόγους που για το ελάχιστο δεν ειχα 6 μόρια που μου έδινε την σίγουρη θέση! Πιστεύετε πως δεν θα καταλάβουν την ισοβαθμία ; Εννοω καπου ηλεκτρονικά δεν θα υπαρχουν αυτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Τι να πω δν ξερω ....πλεον δν υπαρχει σωτηρια...εχουν τους υψηλους μισθους τους κααι νομιζουν οτι παιρνουν ολλοι το ιδιο....ελεος ....τι να πω..αφου δν καταλαβαινουν.....τι να πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Να δεχτούν όλες τις ενστάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Να δεχτούν όλες τις ενστάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΒΛΕΠΑΝ; ΕΕΕΕΕΕΕ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Εμένα μου είπαν ότι μάλλον θα πάρουν αυτοί που έχουν 5 μόρια και πάνω. Αλλά δεν ξέρουν σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ?
      ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ

      Διαγραφή
  90. θα προτιμουσα να μην λετε τις γνωμες ετσι για το γαμ#$ο εαν δεν ειναι διασταυρωμενες με το υπουργειο γιατι σε καποιους δινεται ελπιδα ενω μπορει να μην υπαρχει και σε καποιους κοβεται τα φτερα ενω εχουν μεγαλες πιθανοτητες να την παρουν.Οποτε πριν γραψετε κατι σκεφτειτε ποσο μπορει να κλονισετε την ψυχολογια ανθρωπων.Ευχαριστω πολυ,ευχομαι να εθεσα κατι λογικο και οχι τραβηγμενο και υπερβολικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. πρεπει να τους πιεσουμε λιγο κι εμεις ....θα μας απαντανε με ονοματεπωνυμα ....και υπευθυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Σε ποιο τηλέφωνο καλείται και σας απαντάνε για τις ισοβαθμίες; Και για την ακρίβεια τι ρωτάτε; Με ποια κριτήρια θα γίνουν δεκτές οι ενστάσεις ή αν αυτοί που ισοβάθμησαν θα γίνουν δεκτοί; Ας απαντήσει κάποιους υπεύθυνα απ αυτούς που έγραψαν παραπανω για ισοβαθμία . Ευχαριστω .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. περιμενεις υπευθυνοτητα?Αν ηταν υπευθυνα ατομα θα ελεγαν μια συγκεκριμενη ημερομηνια που θα βγαλουν τα αποτελεσματα και οχι απο μερα σε μερα και θα απαντουσαν σε ολους το ιδιο οχι στον εναν μονο τις ισοβαθμιες στον αλλον δεν ξερουμε κτλ....και στην τελικη αν δεν ξερουν ποτε θα βγουν ας το πουν για να μην ειμαστε ολη μερα πανω απο μια ιστοσελιδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ αλλά εγώ μιλούσα κυρίως για τα άτομα που έγραψαν εδω πέρα οτι ενημερώθηκαν για την ισοβαθμία να μας πούνε που πήρανε τηλ και τι ρωτήσανε ...

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ Ανώνυμε 12:42, ας μας πει κάποιος τι ρωτήσανε ...

      Διαγραφή
    3. εγω το ειπα για το ΄΄πρεπει να τους πιεσουμε λιγο κι εμεις ....θα μας απαντανε με ονοματεπωνυμα ....και υπευθυνα΄΄

      Διαγραφή
  94. Εσείς από το panelladikes
    δεν γνωρίζετε κάτι πιο έγκυρο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Δεν χρειάζεται να τρελαίνεστε! Εννοείται μου είπαν στο τηλέφωνο που πήρα στο υπουργείο, ότι δεν ξέρουν σίγουρα αλλά ακούγεται ότι θα ισχύσει ό,τι και πέρυσι. Αλλά δεν το ξέρουν σίγουρα. Υποθέτω έχει να κάνει και με το πόσοι έχουν 5 , πόσοι 4 κτλ. Μου είπαν επίσης ότι αν όχι σήμερα μάλλον αύριο. ΕΛΕΟΣ μεταξύ μας θα φαγωθούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΕΣ ΟΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι αλλα περυσι ηταν πιο λιγες απ οτι φετος..... μακαρι βεβαια

      Διαγραφή
  97. Παιδιά μου, διαβάζω τα σχόλιά σας που πληθαίνουν και δείχνουν το άγχος και την αγωνία σας που μεγαλώνουν μέρα με τη μέρα και μου έρχεται να κλαίω... Κι εμείς στην ίδια θέση με σας βρισκόμαστε και σας κατανοώ απόλυτα. Εύχομαι σε σας και στους γονείς σας το καλύτερο δυνατόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Γεια σας και από εμενα.....Εγώ μάγκες έχω 2 μόρια και ο τελευταίος της σχολής μου ειχε 5.Οπως καταλαβαίνετε τα πράγματα είναι δύσκολα.....Ωστόσο τον ένα μόριο είναι από αδερφή που σπουδάζει αλλού και το άλλο ειναι από αναπηρία του γονέα μου..... Επιπλέον το οικονομικό δεν με πιάνει για 14€!!!Δηλαδή αυτοί κρίνουν ότι επειδή έχουμε 14€ παραπάνω μπορούμε και να σπουδασω στην επαρχία.Τελος πάντων,εγω αυτό που θα ήθελα είναι να πάρουν την μετεγγραφή αυτοί που πραγματικά είναι σε δύσκολη θέση....Εγω άμα δεν την πάρω και μάθω ότι την θέση μου την πήρε παιδί που την άξιζε περισσότερο θα χαρώ παραπάνω από ότι να την πάρω εγώ.Αυτα ήθελα να πω γιατί παρακολουθώ τόσες μέρες που λέτε για 4,5,6 ακόμα και 7 μόρια αλλά δεν έχετε σκεφτεί και σε ποια θέση βρίσκονται οι οικογένειες που έχουν συγκεντρωσει λιγώτερα.Καλη τύχη σας εύχομαι σε όλους και προπάντων μην μαλώνουμε μεταξύ μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω μαζι σου και πολλα απο τα προβληματα που υπαρχουν σε καθε οικογενεια δεν αναγραφονται στα κριτηρια και εκτος απο αυτο δεν ξερουμε αν θα μπουν στον κοπο να διαβασουν τις ενστασεις και τις κατ εξαιρεση μετεγγραφες

      Διαγραφή
  99. ΚΥΥΥΡΙΙΕΕΕΕ ΥΥΥΠΟΥΥΥΡΓΕΕΕ!!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=uyCAKZSzGqI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΑΜΩ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΣΑΣ!! ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΟΥΝΕ!!!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχα κλαιωω.... με εκανες και γελασα

      Διαγραφή
    3. Μαρια συγνώμη για το κέρατο.Ξερω ότι βλέπεις αυτό το μήνυμα.Σε παρακαλώ γυρνά πίσω

      Διαγραφή
    4. Αχ Γιωργο μου το ξερα οτι θελεις να ειμαστε παλι μαζιιιι

      Διαγραφή
    5. Ωχ ανομολόγητα ΑΠΘ κατάντησε το ποστ! :-P

      Διαγραφή
    6. ε να πουμε και καμια βλακεια μπας και ξεφυγουμε απο το μαρτυριοοοοο.....ατσααα θεσσαλονικιος?

      Διαγραφή
    7. Μαρια το ήξερα ότι ακόμα με θες <3 .Ερχομαι στο σπιτάκι μας για τρελιτσες :*

      Διαγραφή
    8. Ναι Θεσσαλονικιός παιδιά και οπως κι εσείς ετσι κι εγώ μεσα στην αγωνία!

      Διαγραφή
    9. για πειτε τι θα σπουδασετε μολις παρετε την μετεγγραφη?

      Διαγραφή
    10. Κανένας δεν απαντάει, γιατί κανένας δεν ξέρει αν θα πάρει μετεγγραφή....!!!!

      Διαγραφή
  100. Πέρυσι δέχτηκαν αυτούς που έχουν τα περισσότερα μόρια από οικονομικά κριτήρια δηλ. τα πέντε μόρια και άνω. Μπορεί όμως φέτος να δουν ότι μπορούν να δώσουν και στα τέσσερα μόρια αναλόγως πόσοι είναι. Γι αυτό προσπαθούν να πείσουν τους πρυτάνεις να δεχτούν πολύ περισσότερους από το 15% των εισακτέων που έκρινε το δικαστήριο. Γιατί πήγαν δικαστικά μετά από τα τρελά που έκανε ο Λοβέρδος και έδωσε μετεγγραφή και στις γάτες που πέρναγαν απ' εξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιοι πήγαν δικαστίκα μετά από τα τρελά του Λοβέρδου, οι φοιτητες; Για πες, για πες....!!!!

      Διαγραφή
    2. Καλέ οι πρυτάνεις!!!

      Διαγραφή
  101. Μας κάνουν πλάκα! Τώρα πήρα τηλέφωνο και μου είπαν πιθανόν αύριο το απόγευμα!Έχουμε όλοι χάσει το πρώτο εξάμηνο δηλαδή και όταν πάμε στις σχολές μας άντε να προσαρμοστουμε!!Άντε καλό πασχα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρώτο εξάμηνο έχει χαθεί ήδη..διότι πρέπει να έχουν γίνει 15 εβδομάδες μαθημάτων πριν τις εξετάσεις..ελπίζω να πάρουμε όλοι που την έχουμε ανάγκη την μεταγραφή μας..

      Διαγραφή
    2. Καλά όσο και να ελπιζεις δεν γίνεται τίποτα! Προτείνω αν μέχρι την Παρασκευή δεν έχουν ανακοινωθεί τα αποτέλεσματα να πάμε να διαμαρτυρηθούμε έξω από το υπουργείο!Ετσι ξυπνάνε μόνο τα ζώα!!

      Διαγραφή
  102. πολυ καλα τα λες ....αλλα δεν ξερω ποσοι θα τολμησουν να ερθουν εξω απο το υπουργειο ? (τι θα πουνε στους βουλεφταδες που τους ταζουν μετεγγραφες ?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή