Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016

Δεν θα βγουν ούτε σήμερα τα αποτελέσματα για τις ΑΕΝ - Αύριο στην καλύτερη των περιπτώσεων

Αποτέλεσμα εικόνας για αεν αποτελεσματα 2016 με απολυτηριο 2016Το panelladikes24 σας ενημερώνει ότι δεν θα αναρτηθούν ούτε σήμερα οι Συνολικοί Πίνακες Εισαγομένων (Πλοιάρχων και Μηχανικών) στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) έτους 2016-2017.

Σημειώνεται ότι ίσως αύριο να έχουμε περισσότερες εξελίξεις.

Το panelladikes24 παρακολουθεί τις εξελίξεις και θα ενημερώσει για οποιαδήποτε νέα είδηση.

Δείτε επίσης:







Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


116 σχόλια:

  1. ...αναμονη στην αναμονη.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρήκανε πολλά πλαστά δικαιολογητικά εφέτος και καθυστερήσανε..

      Διαγραφή
  2. Παιδιά όταν βγούν τα αποτελέσματα και δούμε που περάσαμε θα βγει εφαρμογή από το υπουργείο για την εγγραφή ή θα πρέπει να πάμε στην αντίστοιχη ΑΕΝ που περάσαμε για την εγγραφή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα πρέπει να πάμε στην αντίστοιχη ΑΕΝ που περάσαμε για την εγγραφή
      με:φωτοτυπία ταυτότητας
      ταυτότητα
      απολυτήριο

      Διαγραφή
    2. Kai 4 fotografies an den kanw lathos .

      Διαγραφή
  3. ελεος ποια αρκετα με εχουν παιξει με την υπομονη μας και την αγωνια μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πέρυσι 21 είχαν βγει.οπότε ακόμα μέσα στα όρια είναι.Το θέμα είναι πότε μπαίνουμε;Μην μας πουν την άλλη βδομάδα να μπούμε αμέσως;

      Διαγραφή
    2. Μου εχουν σπασει τα νευρα...να μη ξερεις να προγραμματισεις της δουλειες σου μη τυχον και βγουν και μετα τρεχα ποδαρακια μου!!!!Επιτελος να βγουν να ησυχασουν και τα παιδια και εμεις οι γονεις!!!

      Διαγραφή
  4. Και με το απολυτηριο θα βγουν αυριο?καλη επιτυχια σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποσο να αναμενεται η βαση με το απολυτηριο;τι λετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπορεί κάποιος να μας πει αν δίνουν ένα χρονικο περιθώριο για εγγραφη???
    πέρυσι είχαν δώσει μέχρι τις 5 Οκτωβρίου! !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορεί κάποιος να μας πει αν δίνουν ένα χρονικο περιθώριο για εγγραφη???
    πέρυσι είχαν δώσει μέχρι τις 5 Οκτωβρίου! !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ρε παιδια 14600 μορια εχω ελπιδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκίνα για να βγάλεις φιλαδιο να μαζέψεις μόρια

      Διαγραφή
    2. Πολυ χλωμο το βλεπω ,,,εκτος αν εισαι απο πολυτεκνη οικογενεια...

      Διαγραφή
    3. Τι εννοεις???Εγω πχ που εχω 16300 και ειμαι και πολυτεκνος, εχω καμοια ελπιδα στην δευτερη κατηγορια?

      Διαγραφή
    4. Πιστευω πως ναι περυσι μπηκαν τεκνα πολυτεκνων με λιγοτερα απο τα δικα σου μορια,,,,ευχομε καλη επυτυχια,!

      Διαγραφή
    5. Σε ευχαριστω μεσα απτην καρδια μου!!!
      ομως δεν εχω δηλωσει κατι σχετικα με την πολυτεκνια...πρεπει να ειχα δηλωσει κατι??

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα...οταν βγούνε αν βγούνε τα αποτελέσματα θα δώσουν ένα χρονικο περιθώριο.....???πέρυσι είχαν δώσει μέχρι τις 5 Οκτωβρίου! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονικο περιθωριο για ποιο πραγμα;

      Διαγραφή
    2. για να μαζέψουμε τα μπογαλάκια μας και να ετοιμαστούμε να πάμε αν έχουμε περάσει και όπου έχουμε περάσει

      Διαγραφή
  10. Μονο υπομονη θελει...λιγο ακομα..με 17500 απο γενικο θα γινει κατι φετπς..ξερει κανεις στο περιπου??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρυσι ο τελευταίος επιλαχόντας(στην β προσληψη επιλαχόντων) μπήκε με τόσα μόρια

      Διαγραφή
    2. Δηλαδη φετος που πεσανε η βασεις στους μηχανικους ςχουμε παραπανω ελπιδες..

      Διαγραφή
    3. Αναλόγως τις κενές θέσεις

      Διαγραφή
    4. τι εννοείς στην Β' πρόσληψη επιλαχόντων φίλε?

      Διαγραφή
  11. περιθώριο για εγγραφη....??!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. περιθώριο για εγγραφη! !???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. περιθώριο για εγγραφη? ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε 10 εργάσιμες μέρες από την επόμενη της ανακοίνωσης

      Διαγραφή
  14. παιδια κατι ασχετο αν περασω επειδη εκανα εγχειρηση κυστη κοκκυγο μπορω να παρω αναβολη αν παρουσιασω χαρτι απο γιατρο οτι δεν μπορω να κολυμπησω για 2 μηνες καια γενικα δεν ειμαι σε θεση η δεν θα μου δωσουν τι λετε εχω 18300 απο επαλ κανονικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όταν λέμε ότι μετά δίνουμε κολύμβηση τι ακριβώς ζητανε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. "Οι εξεταζόμενοι/ εξεταζόμενες θα πρέπει να διανύουν κολυμπώντας απόσταση
      εικοσιπέντε (25) μέτρων σε χρόνο μικρότερο των τριών(3) λεπτών της ώρας".

      πηγή: Διαδικασία Ελέγχου Γνώσης Κολύμβησης Σπουδαστών ΑΕΝ

      Διαγραφή
  16. Με 16400 απο επαλ +το lower εχω ελπίδες για μηχανικός? Τι λέτε? Ευχαριστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε και εγω απο επαλ με 15800 και proficiency δηλαδη 18300 και εχω ελπιδες ,το 2014 που πηραν 30 ατομα η βαση ηταν 18500 φετος θα παρουν 25 απο επαλ λιγη τυχη το κερατο μου να περασουμε

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ φιλε.. 25 άτομα σε κάθε σχολή εννοείς?

      Διαγραφή
    3. Οχι για τις 4 μηχανικων στην προκυρηξη εχει ενα πινακακι που λεει σε καθε σχολη ποσα παιρνει

      Διαγραφή
    4. Τι πιθανότητα έχουμε να μπουμε εμείς ρε φιλε?

      Διαγραφή
    5. για να ειμαι ειλικρινεις απο οτι εχω ψαξει βασεις ολες τις χρονιες και συνφωνα με τις πανελληνιες που περιπου μεσα επεσα για την βαση ,η φετινη βαση για επαλ με απολυτηριο θα ειναι 19000 αλλα μονο προβλεψη ειναι αυτη να μην χανουμε την αισιοδοξια μας

      Διαγραφή
    6. Αλλιώς ναυτικό φυλλάδιο και του χρόνου ξανά έτσι? Πόσα μόρια παίρνεις με φυλλάδιο για ενα μήνα προϋπηρεσία αν ξέρεις

      Διαγραφή
    7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    8. δεν ξερω απο κανονικο επαλ ειμαι τομεας οχηματων ,τι ειναι αυτο το φυλλαδιο και πως περνεις προυπγρεσια,ελεγα να ξαναδωσω πανελληνιες επιασα 1342 στα 2000 ετσι τα μετραν εμας και η βαση ηταν 1550 κατι

      Διαγραφή
    9. Κ εγω μηχανολογίας ήμουν δεν εδωσα καν πανελλήνιες όμως κ δν ξέρω τα μόρια.. Τέλος πάντων πιστεύω να βγούνε αύριο

      Διαγραφή
    10. Προϋπηρεσία πόσο είχες? Ποσα μόρια παίρνεις ανα μέρα?

      Διαγραφή
    11. δεν ειχα καθολου πως περνεις την προυπηρεσια, τι ειναι ακριβως ?

      Διαγραφή
    12. δεν ειχα καθολου πως περνεις την προυπηρεσια, τι ειναι ακριβως ?

      Διαγραφή
    13. για ένα μήνα προυπηρεσία είναι 30 μέρες πες Χ20 μόρια τη μέρα 600 μοριάκια ΑΛΛΑ έχει ελάχιστο χρόνο ναυτολόγησης 60 μέρες και μέγιστο 270 μέρες άρα πρέπει 2 μήνες να μπαρκάρεις για να στα μετρήσουν

      Διαγραφή
  17. με 18400 μορια και πτυχιο πανεπιστημιου μπαινω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παιδια εγω που εχω 16300 , εχω καμοια ελπιδα στην δευτερη κατηγορια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευχαριστώ! Δεν παίζει δηλαδή νακοπεις στο κολυμπι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με 18.700 περνάω από Γενικό Λύκειο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. παιδια κατι ασχετο αν περασω επειδη εκανα εγχειρηση κυστη κοκκυγο μπορω να παρω αναβολη αν παρουσιασω χαρτι απο γιατρο οτι δεν μπορω να κολυμπησω για 2 μηνες καια γενικα δεν ειμαι σε θεση η δεν θα μου δωσουν τι λετε εχω 18300 απο επαλ κανονικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πότε βγαίνουν επιτέλουςςςςςςς ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Eleos.... Are pedia exw 19.500 moria apo geniko... Kai exw kai proepiresia kai eimai kai politeknos sinolo 21.300...8a peraso ti lete ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ρωτας για σπασιμο νευρων των υπολοιπων??? Αν δε μπεις εσυ, τοτε εμεις οι υπολοιποι τι να περιμενουμε ρε φιλε????

      Διαγραφή
    2. Εσυ μπαινεις και χωρις να δεις τα αποτελεσματα!!!!.....καλη επιτυχια σε ολους

      Διαγραφή
  25. Σε χθεσινή επικοινωνία μου με το Υ.Ε.Ν είπαν αν δεν βγουν την Παρασκευή το αργότερο Δευτέρα . Πέρσι είχαν βγει 21 Σεπτεμβρίου και πρόπερσι 23 .
    Καλή επιτυχία σε όλους μας !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι να βγουν αυριο αλλα για Δευτερα το κοβω

      Διαγραφή
  26. Εγώ με 18.700 απο Γενικό Λύκειο περνάω; ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έχω με 18.700 απο Γενικό Λύκειο μπαίνω; ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Παιδιά εγώ είμαι από Γενικό Λύκειο και εγώ βγάλει 18.700 τι πιστεύετε μπαίνω Ναι η οχο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εγώ φοβάμαι πολύ εσυ μπαίνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Περσι νομιζω η βαση ηταν 18300 αντε να δουμε φετος!!! Παντως μην απελπιζεστε!!!! Φετος ειναι ολα σα να παιζεις τζοκερ!!!!! Καλη μας επιτυχια και .....που θα παει .....καποτε θα τα ανακοινωσουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Με 16.667 μόρια, δεύτερης γενικής κατηγορίας Ν. Μηχανιώνα είναι πιθανό να περάσω για πλοιάρχων; Από επαλ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πως γίνεται να εχεις μονό αριθμό μορίων φίλε εάν επιτρέπεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. exoume nea gia to pote tha vgoun epitelous?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. μεσος ορος επιτυχοντων περυσι ειναι στα 19.500..δυσκολα τα πραγματα :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Παίρνω τηλ στο ΥΕΝ και ουυυυτε που το σηκωνουνε.....πολύ busy ρε παιδί μου....αφού έτσι κι αλλιως τα αποτελεσματα απο μηχανογραφιση με αλγοριθμο βγαινουνε...δεν τα υπολογιζουνε με κομπιουτερακι....τι να πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαλλον τον σεπτεμβρη του 2017 εννοουσαν

      Διαγραφή
    2. Μην αγχωνεσαι! θα ξερεις σε λιγο ;) σου ευχομαι να περασεις παντως

      Διαγραφή
  36. Απαντήσεις
    1. δυσκολα φιλε εγω να φανταστεις εχω 20400 και ειμαι σχεδον στο οριο

      Διαγραφή
  37. Και εγω φιλε με 17600 γενικο στα ορια ειμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με συγχωρεις αλλα τα 17600 δεν τα λες και ορια μαλλον ελπιζεις στους επιλαχοντες τα λες.χωρις να θελω να σε προσβαλλω κιολας ετσι κατανοω την αγωνια σου και σου ευχομαι να περασεις κιολας

      Διαγραφή
    2. Ναι φιλος επιλαχοντες..οπως και να περασεις αρκει να περασεις περυσι περασανε και με 15000 τον νοεμβριο

      Διαγραφή
  38. ρε παιδια εγω με 26745 μπαινω; 19,1 απολυτηριο συν προφισενσι συν ναυτικο φυλλαδιο και υπηρεσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποσουςς μηνες υπηρεσια εχεις..με 6μηνω ποσα μορια περνεις

      Διαγραφή
    2. Prospa8eis na to pekseis istoria ? An ontos rwtas sta alithia , tote pigene pisw sto mantri . mpeeeeee

      Διαγραφή
  39. που θα βγουν τα αποτελεσματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μαγκες αν περασω κερναω χαχαχα
    καλη επιτυχια ευχομαι και να περασετε στις επιλογες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ερωτηση προς συνυποψηφιους, στην αιτηση σας προς ΥΕΝ εξακολουθει να ειναι σε κατασταση επεξεργασια απο ΔΕΚΝ ? και εαν απο το περιβαλλον της αιτησης μας -οταν βγουν τα αποτελεσματα-μπορουμε να δουμε το αποτελεσμα καθε ενας ατομικα? Εαν γνωριζει καποιος ας απαντηση ,ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!!Ναι η αίτηση βρίσκεται σε επεξεργασία από ΔΕΚΝ....προσωπικά έχω περάσει με πανελλήνιες αλλά λογικά θα αναφέρει αν έχει γίνει δεκτή η αίτηση η όχι! !!Καλα αποτελεσματα! !

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω για την απαντηση σου στην ερωτηση μου.

      Διαγραφή
    3. Να σαι καλά!!!Εύχομαι να πετύχεις. ...

      Διαγραφή
    4. Στη δικη μου αιτηση βγαζει οριστικοποιηση!!! Σημαινει κατι??? Μηπως απλα οτι τα δικαιολογητικα ειναι οκ και συμμετεχω κανονικα???

      Διαγραφή
  42. Απαντήσεις
    1. Μην απογοητευεσαι, σε κοβω για επιλαχοντες.

      Διαγραφή
  43. Παίδες με 10878 απο γενικό με πανελλήνιες εχω καμια ελπίδα για μηχανικούς Μηχανιώνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αν εχεις δώσει πανελλήνιες και πέρασες ναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχω περασει με τις πανελληνιες απλα ρωταω αμα εχω ελπιδες για μηχανιωνα

      Διαγραφή
    2. εχω περασει με τις πανελληνιες απλα ρωταω αμα εχω ελπιδες για μηχανιωνα

      Διαγραφή
    3. Δεν μπορούμε να πούμε κάτι απλώς να ελπιζουμε...το πολύ πολύ ζητάς μεταγραφή..Αν έχεις τα κριτήρια! !!

      Διαγραφή
  45. Παιδια εχω 16300...θελω να περασω στην δευτερη κατηγορια..ομως ειμαι και πολυτεκνος και ξερω οτι αυτο σου δινει κατι παραπανω...ξερετε τι πρεπει να κανω για να παρω τα μορια της πολυτεκνιας??Επρεπε να εχω κανει κατι ηδη?Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σου δινει κατι παραπανω απλα μπαινεις σε αλλη κατηγορια.και εγω πολυτεκνος ειμαι

      Διαγραφή
  46. έπρεπε να το δηλώσεις στην αίτηση. ...Αν δεν κάνω λάθος! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. με 18200 απολυτηριο απο ΓΕΛ, +proficiency κ πολυταικνος εχω ελπιδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. με 17700 απο επαλ εχω ελπιδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή