Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Περιορισμοί στις μετεγγραφές φοιτητών για τα ΑΕΙ της Αθήνας, του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης - Έρχεται η υπουργική απόφαση που θα ρυθμίζει όλες τις λεπτομέρεις

Λοβέρδος: Τι αλλάζει με τις μετεγγραφές φοιτητών
Για τις μετεγγραφές των φοιτητών μίλησε στην πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΪ ο υπουργός Παιδείας, Ανδρέας Λοβέρδος, ξεκαθαρίζοντας πως μετεγγραφή θα μπορεί να πάρει ο πρωτοετής φοιτητής σε πόλη όπου έχουν σπίτι οι γονείς του ή τα αδέρφια του ή αλλιώς σε πόλη εκτός Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Πειραιά.

Επίσης επανέλαβε ότι οι μετεγγραφές φοιτητών δεν θα έχουν αναδρομική ισχύ παρά τις πιέσεις που υπάρχουν προς το υπουργείο Παιδείας και ότι οι επιτυχόντες με το 10% δεν έχουν δικαίωμα για αίτηση μετεγγραφής.

Μια σημαντική λεπτομέρεια που θα καθορίζεται με την υπουργική απόφαση είναι όταν σε μία πόλη (προφανώς αφορά κυρίως την Αθήνα) που θα έχει συναφή τμήματα πως θα κατανεμηθούν οι φοιτητές για να αποφευχθεί συμφόρηση σε κάποιο τμήμα μεμονωμένα.

Τέλος, τόνισε ότι η υπουργική απόφαση θα βγει ή αυτή την Παρασκευή ή τη Δευτέρα και θα καθορίζει πότε θα γίνουν οι αιτήσεις περί μετεγγραφών (η προθεσμία αυτή θα είναι πενθήμερη και θ’ αρχίσει τη μεθεπόμενη εβδομάδα) και οι οποίες θα κατατεθούν στο υπουργείο που με τη σειρά του θα τις προωθήσει στα αντίστοιχα τμήματα.

Δείτε εδώ το δελτίο τύπου του υπουργείου Παιδείας με τη συνέντευξη του κ. Λοβέρδου. 




11 σχόλια:

  1. ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
    "Στρίβειν δια του αρραβώνος" κ. Υπουργέ;
    Ουσιαστικά δηλαδή καταργείτε από τώρα τις μετεγγραφές!!!!
    Από τις αυτόματες μετεγγραφές φτάσατε τώρα σ' αυτό;
    Τους Τρίτεκνους και Πολύτεκνους μας έχετε ένα μήνα τώρα "όμηρους" μιας κατάστασης και τώρα μας λέτε αυτά; Τη Δευτέρα ξεκινάνε τα μαθήματα και ακόμη δεν ξέρουμε σε ποια πόλη να βρούμε σπίτι.
    Αν ισχύσουν αυτά που είπατε σήμερα (23-9-2014) σε πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΙ τότε μας "παίξατε" ένα πολύ άσχημο παιχνίδι κ. Υπουργέ!!!
    Το σωστό και λογικό είναι να μπορούμε να κάνουμε μετεγγραφή στο πλησιέστερο Ίδρυμα του τόπου μόνιμης κατοικίας μας.
    ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΛΟΓΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ΤΟ ΝΟΜΟ
    Ότι είπατε για Τρίτεκνους και Πολύτεκνους να ισχύσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ετσι ακριβώς θα έπρεπε να ντρέπονται ολοι τους Ότι είπατε για Τρίτεκνους και Πολύτεκνους να ισχύσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ που είμαι 2ο έτος μπορώ να κάνω αίτηση για μεταγγραφή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τωρα θυμηθηκαν να βγαλουν αυτον τον νομο?ειμαι πολυτεκνη με οικογενιακο εισοδημα αρκετα χαμηλο...θελω μεταγραφη για θεσσαλονικη απο πατρα οπου περασα γιατι ειναι μια ωρα απο τον τοπο κατοικιας μου και εχω ατομο οπου θα μπορω εστω να τρωω,τα νοικια εκει ειναι πολυ πιο χαμηλα απο περιοχες οπως η πατρα που περασα...και δεν ξερω τι να κανω!αμα παω πατρα οι γονεις μου δεν ξερω αν θα το αντεξουν οικονομικα...προφανως η μονη λυση ειναι να κανω 10% και να περασω τελικα σε μια σχολη που στο κατω κατω δεν θα μου αρεσει κιολας!αυτη ειναι η παιδεια σας λοιπον συγχαρητηρια καταστρεφεται καθε μερα ολο και πιο πολυ τα ονειρα και το μελλον των παιδιων..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαράδεκτοι, φοβερή κολοτούμπα. ΕΛΛΑΣ το μεγαλείο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειμαι φοιτητρια που περασα με το 10% και εβαλα μια σχολη αρκετα μακρια απο τον τοπο μου πιστευωντας πως θα παρω μεταγραφη αλλα τελικα δεν μπορω πραγμα το οποιο με εξοργιζει καθως ποτε δεν εγινε σαφες οτι ΔΕΝ θα μπορεσουμε να μεταγραφουμε.ΕΙΝΑΙ τεραστια αδικια διοτι εγω εβαλα το πιο μακρινο μερος με την σκεψη της μεταγραφης διοτι εχω μια αδερφη που περασε φετος οπως εγω και πιστευαμε πως θα ειμαστε μαζι Επισης εχω και εναν αδερφο που σπουδαζει σε ΑΛΛΗ πολη ΚΑΙ τωρα εχουνε βρεθει με τρια σπιτια ΤΟ οποιο σημαινει ΠΟΛΛΑ ΕΞΟΔΑ!!! και ειναι δυσκολο να τα βγαλουμε περα εως και ακατορθωτο αφου ειμαστε και ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ!!!! ΕΛΕΟΣ τοσο ξεφτυλες εισται που αλλα λετε αλλα κανεται και αλλα οριζει ο νομος και αλλα λετε οτι οριζει ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!! Τωρα εμεις δλδ πως θα τα βγαλουμε περα με 3 σπιτια και εξοδα!!!! που τρεχουν!!!! ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Δικαιοσυνη και αν ξαναδιτε ψηφο τα λεμε κ.Υπουργε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είμαι ορφανός από πατέρα με πολύ χαμηλό εισόδημα. Δήλωσα σχολές με σκοπό να πάρω μετεγγραφή στην Αθήνα όπου θα φιλοξενούσε και θα με στήριζε οικονομικά . συγγενική μας οικογένεια. Στη πόλη που πέρασα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ. Εάν κάνετε τις αλλαγές που εξαγγείλατε χθες , ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΩ την δυνατότητα να σπουδάσω. Οφείλατε , να μας ενημερώνατε έγκαιρα, πριν να κάνουμε το μηχανογραφικό μας. Τότε θα έβαζα με διαφορετική σειρά προτίμησης τις σχολές που με ενδιαφέρουν και σε πόλεις που θα είχαν φοιτητικές εστίες. Κρατήστε τον λόγο σας , μην μας απογοητεύσετε .... γίνεστε παράδειγμα μίμησης για εμάς ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. στο μερος που θελω να παρω μετεγγραφη εχουμε σπιτι αλλα δεν μενουν εκει οι γονεις μου.επειδη στην οικογενεια μου ειμαστε ολοι μπερδεμενοι γνωριζει κανεις αν το οτι υπαρχει δικο μας σπιτι με βοηθησει να παρω μετεγγραφη ή πρεπει να μενουν κ οι γονεις μου εκει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγω προσπαθησα και περυσι που ήμουν πρωτοετής να παρω μεταγραφή για αθήνα που σπουδαζει η αδερφή μου και δεν πήρα. περιμενα λοιπόν φετος να γινουν πάλι αιτήσει κι εσείς λέτε ότι οι μεταγραφές θα ισχυσουν μονο για τους πρωτοετείς...τι ειναι αυτά?? Εμεις οι υπολοιποι στον καιάδα ?? επειδή δηλαδή βγαλαμε 16.5 και όχι 17 πρεπει τα αδερφια να ειναι χωρια και οι γονεις να πληρωνουν 2 ρευματα, 2 σπίτια, 2 νερά, 2 κοινόχρηστα , ενω οι πρωτοετεις να μεινουν με τ' αδέρφια τους....μεγάλη αδικία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγνωμη ειστε σοβαροι για ποιο λογο να μην ισχυει η μεταγραφη για τους επιτυχοντες του 10%???? Εδωσα παννεληνιες 2 φορες.. την πρωτη δεν καταφερα να περασω.. την δευτερη φορα ομως περασα νοσηλευτικη στην κρητη.. δηλωσα μεταγραφη για θεσσαλονικη.. δεν την πηρα.. να σημειωσω βεβαια οτι ειμαι παιδι χωρισμενων γονιων.. ο πατερας μου μ'εχει ξεγραψει εδω και ποσα χρονια.. η μητερα μου ειναι ειναι ανεργη και ο αδερφος μου σπουδαζει στο Παν.Μακεδονιας.. αφου λοιπον δεν πηρα μεταγραφη εκανα φετος το 10%.. κι εκει τα πραγματα εγιναν χειροτερα!!!! Στελνωντας με στο διδυμοτειχο... πειτε μου εσεις τωρα πως μια μανα που μεγαλωνει μονη της δυο παιδια, ανεργη θα μπορεσει να καταφερει να σπουδασει 2 παιδια σε διαφορετικη πολη??? Γιατι λοιπον κυριε υπουργε στερειτε απο μενα το δικαιωμα να σπουδασω?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. επιθυμώ αμοιβαία μεταγραφή από το ΤΕΙ αγίου Νικολάου διοίκηση επιχειρήσεων στο ΤΕΙ Λάρισας ή ΘεσσαλονίκηΣ Διοίκησης

    ....επικοινωνία stefanoshalkidis@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή